مسابقه کتابخوانی «روابط متکامل زن و مرد» با هدف افزایش تحکیم خانواده به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی آغاز شد.

مسابقه کتابخوانی «روابط متکامل زن و مرد» در  خراسان رضوی

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مسابقه کتابخوانی از کتاب «روابط متکامل زن و مرد»  اثر علی صفایی حائری با هدف افزایش تحکیم خانواده به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و همکاری مرکز خدمات حوزه های  علمیه استان آغاز شد.

مسابقه کتابخوانی «روابط متکامل زن و مرد» بر اساس کتابی با همین نام اثر علی صفایی حائری (عین.صاد) با محوریت افزایش تحکیم خانواده در جامعه امروز در حال برگزاری است.
علاقمندان می توانند از تاریخ ۷ اسفندماه لغایت ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir در این مسابقه شرکت کنند.
جوایز این مسابقه شامل ۲۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی است.

کتاب «روابط متکامل زن و مرد»حاصل دو نوشته و یک سخنرانی درباره ازدواج و روابط زن و مرد از زنده یاد علی صفایی حائری است. ازدواج، ارزش ازدواج و وظایف همسران، موضوع تساوی زن و مرد در شغل، ارث و میراث و دیه و...، حجاب و آزادی‌های مشروع زن و مرد و روابط کامل‌کننده زن و شوهر موضوعاتی هستند که در این اثر بررسی شده‌اند. موضوع فصل اول کتاب ازدواج است که در آن به ارزش و آثار ازدواج و وظایف همسران در قبال یکدیگر پرداخته شده است. در فصل دوم در مورد تساوی حقوق مرد و زن بحثهایی شده و به برخی شبهات مربوطه پاسخ داده شده است. فصل سوم به مساله حجاب پرداخته و در نهایت در فصل آخر کتاب بحثی در مورد روابط میان همسران مطرح کرده است.


انتهای  پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.