سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از ثبت‌نام قطعی اعزام زائر به عتبات سوریه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام قطعی اعزام به عتبات سوریه

به گزارش قدس آنلاین، عباس خداشناس اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام‌های عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه‌ پروازی مشهد از تاریخ  ۱۵ اسفند  تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱  ثبت نام قطعی برای اعزام آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام سوریه ثبت‌نام کرده‌اند برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت‌نام می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۹ اسفند تا صبح چهارشنبه ۱۱ اسفند به سامانه زیارت به نشانی https: //ziarat.haj.ir مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص تذکرات مهم در این راستا ابراز کرد: اعزام‌هایی که برنامه‌ریزی شده فقط به صورت هوایی است ضمن اینکه ثبت‌نام به صورت انفرادی و گروهی میسر است، لذا افرادی که متقاضی اعزام به صورت گروهی هستند باید در یک گروه ثبت‌نام کنند.

خداشناس تصریح کرد: در این صورت هر گروه از یک سرگروه و افراد زیر گروه  شامل همراهان تشکیل می‌شود که لازم است مشخصات سرگروه و همراهان اعم از کد ملی و تاریخ تولد به صورت صحیح در فرم پیش ثبت‌نام سامانه درج شود.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: هر نفر فقط یک بار و در یک گروه می‌تواند به عنوان سرگروه یا همراه ثبت‌نام کند، همچنین با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با ثبت‌نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه یا یکی از نزدیکان او در فرم ثبت‌نام الزامی است.

وی افزود: تاریخ تولد افراد باید به صورت کامل شامل روز، ماه و سال به صورت چهار رقمی در فرم درج شود. همچنین کدملی تمام افراد ۱۰رقمی بوده و باید کلیه ارقام (صفرهای سمت چپ) آن بطور کامل در فرم ثبت شود.

خداشناس اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی و هزینه تست PCR در برگشت زائرین در هزینه پرداختی زائرین لحاظ شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: مهلت پرداخت هزینه سفر سه ساعت پس از ثبت‌نام قطعی است و افرادی که هزینه سفر را در مهلت یـاد شده پرداخت نکنند، بـه صورت روزانه در ساعت‌های ۱۰، ۱۴و ۱۸ از کاروان حذف می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.