معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: در برنامه‌های سال آینده تحولاتی را در موضوع مطالعه و کتابخوانی در سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مشاهده خواهیم کرد.

مطالعه و کتابخوانی در مشهد متحول می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین باغگلی در مراسم اختتامیه مسابقه کتابسازی قهرمان محله من اظهار کرد: در برنامه‌های سال آینده تحولاتی را در موضوع مطالعه و کتابخوانی در سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مشاهده خواهیم کرد و در این رابطه نیازمند همراهی و همکاری شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب افزود: کتابخوانی یکی از بهترین ابزارها برای جهان‌بینی است؛ حتی امروز ما در حوزه روان‌شناسی موضوع کتاب‌درمانی را داریم.

باغگلی تصریح کرد: امروز والدین آگاه به جای اینکه برای مساله پرخاشگری فرزندانشان وارد جنگ و دعوا شوند، از ابزار کتاب و کتابخوانی استفاده می‌کنند. همچنین در حال حاضر در دنیا از داستان به عنوان یک ابزار تربیتی موثر استفاده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد وی اضافه کرد: از همه شما والدین که وقت خود را برای تجربه‌های خوب فرزندان‌تان اختصاص می‌دهید، متشکرم و امیدوارم در ادامه مسیر تعلیم و تربیت برای فرزندان‌تان ما را به عنوان یک یاور جدی تلقی کنید.

 مراسم اختتامیه مسابقه کتاب‌سازی «قهرمان محله من» ویژه کودکان و نوجوانان با حضور شرکت کنندگان، والدین آنان و جمعی از مسئولان شهری با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.