۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 789796

رییس جمهور در شانزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح امروز جمعه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

رییس جمهور وارد گلستان شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس جمهور در بدو ورود به گلستان از سوی آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رییس‌دفتر رییس‌جمهور، معاون امور بانوان و خانواده، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و وزیران کشور، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آیت‌الله رییسی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری با رسانه های گلستان از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در سفر به این استان است.

بررسی میدانی مشکلات پهنه آبی خلیج گرگان، آخرین وضعیت طرح طبیعت‌گردی جزیره آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر، بازدید از پروژه ۱۰ هزار هکتاری سایت میگوی گمیشان و بررسی میدانی آخرین اقدامات انجام شده در منطقه آزاد اقتصادی اینچه‌برون دیگر برنامه های آیت‌الله رییسی در سفر یک روزه به گلستان است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.