سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان نشست خبری خود خطاب به دو مدافع سابقش گفت که به خاطر شما و زحماتی که برای تیم متحمل شدند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم.

پیام سرمربی استقلال به یزدانی و مرادمند: بخاطر شما قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل گهر سیرجان ضمن تعریف و تمجید از تمام بازیکنانش باز هم از دو بازیکن سابق این تیم یعنی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به طور ویژه تقدیر کرد.

مجیدی در بخش نخست نشست خبری اش گفت: تیم من یک تیم بسیار پرانرژی با بازیکنان جوان است که با عشق و علاقه این پیراهن را انتخاب کردند و با تمام وجودشان تلاش می کنند. هدف اصلی من و بازیکنان قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن اصلی ما را به لیگ دسته اول ببرند. حسین (مرادمند) و سیاوش (یزدانی) هم از نظر فوتبالی و هم از نظر شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من بودند. همه می دانند. آنها مثل چشمان من بودند. پیام من به حسین و سیاوش این است که به خاطر شما هم که شده جام را می گیریم. برای این مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی برای قهرمانی داشتم و الان یک دلیل دیگر اضافه شده است و آنهم حسین و سیاوش است. از بازیکنانم تشکر و به آنها افتخار می کنم که با تمام وجود برای سربلندی استقلال تلاش می کنند.

دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.