سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید در حال حاضر تمرکز تیمش معطوف به بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر است و به به داربی فکر نمی‌کند.

سرپرست تیم استقلال: به داربی فکر نمی‌کنیم/ خانزاده عذرخواهی کرد

به گزارش قدس آنلاین، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل ‌گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ همه بازی‌های ما سخت است. هر کدام از این بازی‌ها برای رسیدن به قهرمانی، چالش‌های منحصر به فرد خودش را دارد. بازی با گل‌گهر مثل بازی با فجرسپاسی و تیم‌های دیگر، سختی‌های خودش را داشت. گل‌گهر یک تیم بسیار خوب با بازیکنان تراز اول است. ما یک بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما با لطف خدا وتلاش تیم توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

طاهری درباره درگیری اصلی میان محمدرضا خانزاده و فرهاد مجیدی که باعث شد جنجال بزرگی در بازی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: از همه چیز مهم‌تر، احترام به پیشکسوت و بزرگ‌تر تیم است. آقای خانزاده نخواست بی‌احترامی کند و می‌خواست توپ را بگیرد اما عملکرد او باعث شد صحنه‌های زیبایی در بازی ایجاد نشود. او پس از آن‌ درگیری‌ها از مجیدی عذرخواهی کرد و بزرگ‌ترهای جمع هم باعث شدند این درگیری ختم به خیر شود. بازی با گل‌گهر پر از تنش و درگیری بود و بازی‌های بزرگ، بازی‌هایی است که برای همه،‌ چالش‌زا است و ما روز گذشته، سه امتیاز از یک بازی بزرگ بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص جنجال‌هایی که درباره پنالتی دوم استقلال و اعتراض کادر فنی به عملکرد داور به وجود آمد، خاطرنشان کرد: وقتی ما دیدیم توپ به دست بازیکن گل‌گهر برخورد کرد و داور در لحظه اول اعتقادی به پنالتی نداشت، یک مقداری از کوره در رفتیم و تعجب کردیم که چطور داور این صحنه واضح را پنالتی نگرفته است اما در ادامه خوشبختانه داور با درایت خود از کمک خود مشورت گرفت و تایید کرد که این صحنه پنالتی بوده است.

او افزود: در ۲ صحنه، نیمکت تیم ما هیجان زده شد. صحنه اول مربوط به درگیری خانزاده است و صحنه بعدی، پنالتی دوم استقلال بود که این حق مسلم ما بود که به داور اعتراض کنیم و صدای خود را به گوش داور برسانیم. داور در این بازی کار بسیار پسندیده‌ای انجام داد و به نظر من VAR را در این بازی به نوعی تجربه کردیم و داور تاییدیه پنالتی را گرفت. اگر در این بازی مقداری تنش وجود داشت، به خاطر این بود که این رقابت‌ بزرگ بود و این چیزها در بازی طبیعی است اما نکته مهم این بود که کسی با کسی درگیری شخصی نداشت و همه چیز ختم به خیر شد.

طاهری در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی، درگیری دیگری میان دو تیم شکل گرفت؟ خاطرنشان کرد: هیچ اتفاقی نیفتاد. من آخرین نفری بودم که بازیکنان را جمع کردم و به رختکن فرستادم. هم تیم ما و هم تیم مقابل با احترام به رختکن خود رفتند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان پایتخت چه دیدگاهی برای داربی پایتخت دارند؟ خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی استقلال باعث شده، نتیجه‌های خوبی رقم بخورد. مدیریت، کادرفنی و بازیکنان استقلال یکدل شدند تا هواداران‌شان را خوشحال کنند. هر بازی باید در زمان خودش مورد بررسی قرار بگیرد. ما الان به داربی فکر نمی‌کنیم و تمرکز خود را روی بازی مقابل صنعت نفت آبادان گذاشتیم و هفته بعد درباره داربی صحبت خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.