۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 790651

هیچ چیز مانند تماشای یک فیلم و سریال ناب نمی تواند حال ما را خوب کند، بخصوص اگر این فیلم از همه جوانب برتر نیز باشد.

معرفی و دانلود بهترین فیلم های ۲۰۲۱

همیشه راه های زیادی برای گذران اوقات بیکاری وجود دارد اما سالم ترین و بی دردسرترین روش تماشای یک فیلم یا سریال است. راه های دیگر هزینه بر، ریسک پذیر هستند اما دانلود و تماشا فیلم با عزیزان یا به تنهایی میتواند علاوه بر سرگرمی حال شما را نیز بهبود دهد و چیزهای جدید و مفیدی نیز یاد بگیرید. پس اینجاست که اهمیت شناخت تعدادی از فیلم های ۲۰۲۱ خوب مشخص می گردد. در این مقاله قصد داریم در مبحث دانلود بهترین فیلم های ۲۰۲۱ چند فیلم ۲۰۲۱ برتر و خوب را جهت تماشا معرفی و همچنین نحوه دانلود و تماشا آنلاین آن را معرفی کنیم.

۱-      دانلود فیلم ماتریکس ۴

رستاخیزهای ماتریکس یا ماتریکس ۴ (The Matrix Resurrections) اثری اکشن و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی لانا واچوفسکی  و نویسندگی  لانا واچوفسکی، دیوید میچل و الکساندر هِمون است که توسط کمپانی‌ های Village Roadshow Pictures و NPV Entertainment و Silver Pictures و Warner Bros ساخته شده است. برخی بازیگران این فیلم عبارتند از؛ کیانو ریوز، کری-ان ماس، کریستینا ریچی، جسیکا هنویک، پریانکا چوپرا جوناس، جاناتان گروف، الن هولمن، جیدا پینکت اسمیت، نیل پاتریک هریس، یحیی عبدالمتین دوم، لمبرت ویلسون، دنیل برنارد. این فیلم که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌ های ماتریکس و دنباله قسمت قبلی محسوب میشود، اولین بار در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران شد سپس توسط HBO Max به مدت یک ماه به صورت اینترنتی پخش گردید؛ کیانو ریوز، کری-ان ماس، جیدا پینکت اسمیت، لمبرت ویلسون و دنیل برنارد نقش‌ خود را از قسمت‌های قبلی این مجموعه حفظ کرده‌اند و سایر بازیگران در این قسمت به پروژه ماتریکس اضافه شده‌اند؛ فیلمبرداری ماتریکس ۴ از تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ در سان‌فرانسیسکو آغاز شد؛ اما از تاریخ ۱۶ مارس فیلمبرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف گردید و ادامه آن از تاریخ ۶ جولای ۲۰۲۰ بار دیگر از سرگرفته شد؛ این فیلم ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ تنظیم شده بود اما به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا اکران آن به ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ موکول شد؛ ولی در ۵ اکتبر ۲۰۲۰، تاریخ قطعی اکران فیلم، ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اعلام شد؛ برخلاف سه‌گانه اول ماتریکس، لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور ندارد و مسئولیت کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی به عهده خواهر او یعنی لانا واچوفسکی میباشد؛ از دلایل عدم حضور لیلی واچوفسکی، حضور وی در پروژه ساخت یک سریال بیان شده است؛ قسمت اول ماتریکس (The Matrix ۱۹۹۹) قسمت دوم با نام ماتریکس: بارگذاری مجدد (The Matrix Reloaded ۲۰۰۳) و قسمت سوم نیز با عنوان انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix Revolutions ۲۰۰۳) در حدود بیست سال پیش منتشر گردید.

یک جامعه پادآرمان‌ شهر در آینده دور را به تصویر می‌ کشد که در آن درک واقعیت توسط انسان‌ها در دنیایی ساختگی به نام ماتریکس رخ می‌دهد که به دست ماشین آلات هوشمند برای غلبه بر جمعیت انسان‌ ها شبیه‌ سازی شده‌ است.

۲-      دانلود فیلم کودا

کودا (CODA) یک فیلم درام، کمدی و موسیقی محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و فرانسه به کارگردانی سیان هدر است که توسط سه کمپانی‌ Vendome Pictures و Pathé Films و Picture Perfect Federation تهیه و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز سیان هدر به عهده داشته و هنرمندانی چون امیلیا جونز، تروی کوتور، دانیل دورانت، جان فیوره، لونی فارمر، کوین چاپمن، امی فورسیث، کورتلند جونز، مولی بیت توماس، فردیا والش پیلو، آیانا براون، مارلی متلین، جیسون پوگاچ در آن بازی می کنند؛ این اثر نسخه بازسازی شده یک فیلم فرانسوی به نام La Famille Bélier محصول سال ۲۰۱۴ محسوب میشود فیلم کودا پس از حضور در جشنواره Palm Springs International Film Festival موفق شد برنده ۵ جایزه برای بهترین کارگردانی، بهترین گروه و بهترین فیلم درام شود؛ جالب است بدانید سرویس اپل تی وی پلاس توانست با ۲۵ میلیون دلار حق پخش این فیلم را به دست آورد. هم اینک قادرید این فیلم را با زبان شیرینی پارسی در بخش دانلود فیلم دوبله فارسی سایت ناب رایگان دانلود نمائید.

در مورد دختری جوان به نام روبی است که تنها عضو شنوای یک خانواده ناشنوا میباشد. پدر، مادر و برادر بزرگتر روبی به نام لئو همگی ناشنوا هستند و در حوزه تجارت ماهیگیری فعالیت میکنند. در این میان روبی به موسیقی علاقه دارد اما زمانی که متوجه میشود کسب و کار ماهیگیری خانواده در معرض تهدیدی جدی قرار گرفته است، میان انتخاب رشته مورد علاقه خود و کمک به کسب و کار خانواده‌اش، دچار تردید شده است.

۳-      دانلود فیلم مورتال کامبت

فیلم سینمایی مورتال کامبت (Mortal Kombat) یک فیلم اکشن، ماجراجویی و فانتزی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا و استرالیا به کارگردانی سیمون مک کوئید است که توسط کمپانی New Line Cinema تولید شده؛ نویسندگی این فیلم را نیز گرگ روسو و دیو کالاهام برعهده داشته و بازیگرانی چون لوئیس تان، جسیکا مک نامی، جاش لاوسون، تادانوبو آسانو، مهکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم، هیرویوکی سانادا در آن ایفای نقش می کنند؛ این اثر که بر اساس بازی ویدئویی پرطرفدار به همین نام طراحی شده توسط اد بون و جان توبیاس ساخته شده است. مورتال کمبت به دلیل استفاده از جلوه های ویژه و وفاداری به بازی ویدئویی آن، مورد تحسین قرار گرفت اما فیلمنامه مورتال کامبت با انتقادات مختلفی از سوی منتقدان روبرو شد؛ فیلم مورتال کامبت پس از حضور در جشنواره Scream Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم فانتزی شود.

در مورد یک مبارز MMA به نام کول یانگ است که تصمیم دارد بزرگترین قهرمانان زمین را پیدا کرده تا به کمک آن‌ ها در نبردی خطرناک در برابر دشمنان فرازمینی جهان ایستاده و انسان‌ها را نجات دهد.

۴-      دانلود فیلم گشت و گذار در جنگل

گشت و گذار در جنگل یا جانگل کروز (Jungle Cruise) یک فیلم اکشن، ماجراجویانه، فانتزی و کمدی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی ژاومه کویت-سرا است که توسط کمپانی‌های Davis Entertainment و Flynn Picture Company و Seven Bucks Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز گلن فیکارا، جان رکوآ و جاش گلداستین نگاشته و از بازیگران آن میتوان به؛ امیلی بلانت، دوئین جانسون، جسی پلمونز، ادگار رامیرز، ورونیکا فالکون، پل جیاماتی، جک وایتهال، دیوید لنگل، سولم کالدرون، امیلی ماری پالمر، اندی نایمان، رافائل آلخاندرو، سیمونه لاکارت اشاره کرد.

در اوایل قرن بیستم میلادی روایت شده و در مورد ناخدای یک کشتی به نام فرانک (با بازی دوئین جانسون) است که یک دانشمند به نام لیلی (با بازی امیلی بلانت) و برادرش را برای یافتن درخت زندگی، که تصور میشود دارای قدرت شفابخشی است و میتواند در پزشکی مدرن نیز مورد استفاده قرار بگیرد، به اعماق یک جنگل اسرارآمیز میبرد؛ اکنون این سه نفر به یک ماجراجویی خطرناک وارد شده و باید با حیوانات وحشی مقابله کرده و با رقیب سرسختی که تصمیم دارد پیش از آن‌ها درخت زندگی را پیدا کند نیز مبارزه کنند.

آثار بالا تنها بخشی از لیست بهترین فیلم های ۲۰۲۱ می باشد که برای مشاهده آرشیو کامل میتوانید به سایت دانلود فیلم ناب مووی سری بزنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.