بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی»، سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر را به حرم مطهر رضوی تقدیم کرد.

اهدای سیمرغ فیلم «بدون قرار قبلی» به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس انلاین، بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» که با این اثر موفق شده بود در چهلمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کند، با حضور در ویژه‌‍‌برنامه «تشرف» که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از حرم مطهر رضوی به روی آنتن شبکه یک می‌رود، این جایزه را به بارگاه منور رضوی تقدیم کرد.

شعیبی در این برنامه ساخت این فیلم را لطف حضرت رضا(ع) دانست و گفت: بخش‌هایی از این فیلم در حرم مطهر رضوی فیلم‌برداری شد و من از تولیت آستان قدس رضوی برای همکاری و حمایت‌هایی که کردند بسیار سپاسگزارم.

این کارگردان سینما گفت: ما همیشه در سینما کلمات را تبدیل به تصویر می‌کنیم اما در فیلم «بدون قرار قبلی»، رایحه را تبدیل به تصویر کردیم.

وی افزود: این فیلم راجع به سرزمینمان ایران است و یکی از نمادهای مشترک ایران برای همه، آقا امام رضا(ع) و حرم ایشان است. من و تهیه‌کننده فیلم از قبل این نیت را داشتیم که این سیمرغ را از طرف گروه، تقدیم آستان مقدس حضرت رضا(ع) بکنیم چون این فیلم راجع به ایشان بود.

وی در بخش دیگری از این برنامه با تحسین عملکرد آستان قدس رضوی در خصوص اجرای پویش آزادسازی مادران زندانی جرائم غیر عمد گفت: با احساس مادری می‌توان دنیا را نجات داد؛ مادران نه تنها فرزندان خودشان را بزرگ می‌کنند بلکه این حس مادری را به دیگران نیز انتقال می‌دهند.

در پایان برنامه نیز موافقت تولیت آستان قدس رضوی با درخواست بهروز شعیبی برای خادمی حضرت رضا(ع) اعلام شد.

انتهای پیام

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.