نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی گفت: محو رژیم صهیونیستی از آرمان‌های نظام اسلامی حذف نشده است

 محو رژیم صهیونیستی  جزو آرمان‌های اصلی  نظام اسلامی  است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق و شهادت دو تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران، اظهار داشت:‌ پاسخ شب گذشته جریان مقاومت به صهیونیست‌ها، کمترین پاسخ بود و به طور قطع نظام اسلامی دهها برابر پاسخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند که آرمان نابودی و محو این رژیم از گیتی، از آرمان های نظام اسلامی حذف نشده است، لذا به نفع خود این رژیم است که دیرتر بهانه به دست نظام جمهوری اسلامی بدهد و از رزمندگان جبهه مقاومت هم می‌خواهیم که در اسرع وقت پاسخ دندان‌شکنی به این رژیم جعلی و غده سرطانی بدهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به شهادت جمعی از شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود اظهار داشت: حرکت قرون وسطایی رژیم آل سعود در گردن زدن ۸۰ نفر در یک روز، در سکوت رسانه ای مدعیان دروغین حقوق بشر شکل گرفت.

فلاحی همچنین با اشاره به تداوم جنایا این رژیم در یمن گفت: تجاوز این رژیم کودک‌کش به یمن وارد هشتمین سال خود شده و این جنایات از سوی غربیان مدعی حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت‌ها، محکوم نشد و امروز ملت مظلوم و در عین حال قهرمان یمن، در سخت‌ترین شرایط زندگی می کنند و واکنش مجلس و دولت ما کمترین انتظاری است که برای حمایت از این مردم مظلوم می‌رود.

* نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مذاکرات وین اظهار داشت: سیاست نظام از اولین روزهای مذاکرات، تداوم فعالیت های هسته ای و تلاش برای پیشرفت صنعت هسته ای و در عین حال تعامل با نهادهای بین المللی بوده و دولت واگرای قبلی هم باید این مسیر را می رفت، اما با سیاست منفعل امتیازات بسیاری به دشمن داد و مذاکرات بی‌نتیجه و برجام بی‌فرجام را به دنبال داشت.

فلاحی تاکید کرد: مذاکره کنندگان باید بدانند همانطور که مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی دست آنان را پر کرده است، نقش مجلس را نادیده نگیرند و از توان مجلس استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا عملا لغو تحریم ها آن هم با تصویب کنگره و آزادسازی تبادلات ارزی فروش نفت را نپذیرد، مذاکرات بی‌نتیجه است و همانطور که رئیس جمهور بارها اعلام کرده، نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد، چرا که دستور رهبر معظم انقلاب خنثی‌سازی تحریم ها و دور زدن آنهاست.

نماینده مردم همدان همچنین با اشاره به وضعیت افسارگسیخته برخی قیمت‌ها اظهار داشت: دولت در قالب تعزیرات و قوه قضائیه موظفند بازار را کنترل و برخی حرکت های به هم ریختن نظم را جرم انگاری کنند و اجازه ندهند عده ای زالوصفت هر روز با زندگی مردم و امنیت نظام اسلامی بازی کنند؛ ما به عنوان وکلای ملت می خواهیم با ایجاد سامانه های دقیق و کنترل درست از بازی با معیشت مردم جلوگیری کنید.

فلاحی همچنین درباره ارز ترجیحی در سال آینده گفت: مجلس ضمن تلاش برای تصویب بودجه ای به نفع مردم به ویژه محرومان، از دولت می‌خواهد در ساماندهی ارز ترجیحی و توجه به معیشت مردم، مُر قانون را رعایت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.