در قالب پویش ازدواج ۳۱۳ و به همت خیران، ۱۵۶ زوج جوان به خانه بخت رفتند.

۱۵۶ زوج به خانه بخت رفتند

 بسیاری از ما دوست داریم آرزوی فرد نیازمندی را برآورده کنیم وچه زیباست که بشودآرزوی افراد بیشتری را برآورده کرد؛ مانند بانوی نیک اندیشی که شماراقدام‎هایش در این حوزه حالا به عدد ۱۰هزارآرزو رسیده است وبه نام مادر آرزوها شناخته می‌شود. 
۱۰‌هزارمین آرزویی که دیروز ۱۵۶ زوج را ، همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان به خانه بخت فرستاد و به نیابت آن‌ها بیش از ۱۰۰عروس و داماد از مناطق مختلف ایران میهمان مشهدمقدس شدند و نخستین سفر زندگی آن‌ها درجوار امام مهربانی‌ها رقم خورد.
او که ابتدا این آرزو را با ۳۱۳ هزار سهم ۱۲هزارتومانی با مشارکت نیکوکاران شروع کرد، توانست هزینه جهیزیه، کت و شلوار و پیراهن داماد، لباس عروس، چادر و کیف و کفش سفید، تالار، ماشین عروس و دسته‌گل عروس، آرایشگاه، پذیرایی و شام را جمع‌آوری کند .

جشن ازدواج ایتام
سمیرا شاهوردی (یا همان مادر آرزوها ) در گفت‌وگو با قدس می‌گوید: جشن عروسی ۱۵۶زوج در سراسر کشور دراین روز برپا شد و به نمایندگی از این زوج‌ها ۱۰۰زوج در شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) به مشهد مقدس دعوت شده اند.
وی تأکید می‌کند: اکثر این زوج‌ها ایتام هستند و با برگزاری این جشن ، تعداد آرزوهای برآورده شده در قالب پویش آرزوهای قشنگ به عدد ۱۰هزار آرزو رسید و خوشحالم در اعیاد شعبانیه این اتفاق رخ داده است.
وی با بیان اینکه جهیزیه ۱۵۶زوج تکمیل و اهداشده است، تأکید می‌کند: از مجموع جهیزیه‌ها تعداد پنج جهیزیه را بنیاد علوی اهدا کرده است و همچنین مبلغ ۲۵۰میلیون تومان از کمک آستان قدس رضوی (در قالب اهدای۲۶ تخته فرش ،۲۶ یخچال و ۲۶ اجاق گاز) بهره‌مند شدیم .تعداد ۸۰سری جهیزیه توسط ۱۰بانی نیک‌اندیش تأمین شد و الباقی جهیزیه‌ها با کمک‌های مردمی تهیه شده است. 

عروس و دامادهای زیارت اولی
رضا داماد ۳۵ساله و رعنا ۲۴ ساله یکی ازهمین زوج‌ها و اهل گچساران به این جشن آمده‌اند؛ زیارت اولی هستند و معتقدند امام رضا(ع)  آن‌ها را در آغاز زندگی طلبیده است.
رضا می‌گوید: سال‌های سال آرزو داشتم به حرم امام هشتم ( ع) مشرف شوم و در لحظه دیدارابتدا از امام رضا (ع) خواستم همه مریض‌ها را شفا بدهد، به‌خصوص مادرم را وسپس خوشبختی همه عروس و دامادها را آرزو کردم.
عروس دیگری می‌گوید: یک دختر یا پسر را به خانه بخت فرستادن کارسختی است و این که این مادر مهربان برای ما مادری کرده، جای قدردانی دارد. به ویژه اینکه علاوه بر جهیزیه، زیارت دونفره و جشن ازدواج در مشهد را هم به ما هدیه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.