مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان به منظور ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت قرار دارد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد بر رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، سعید محمد امروز  در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آبادان بر رفع موانع برای سرمایه گذاران در آبادان و خرمشهر تاکید کرد و افزود:رفع مشکلات زیرساختی در شهرک صنعتی آبادان جهت تسهیل در تولید ضروری است.

وی اظهار داشت:زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی آبادان برای ایجاد واحدهای جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم خواهد شد.

محمد افزود: اعطای تسهیلات به شرکت‌های صنعتی در منطقه برای رونق تولید در اولویت کاری قرار دارد.

 مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از شهرک صنعتی آبادان و شرکت های شمس جاوید اروند، صنعت الکتریک ایرانیان و دهکده فن آوری بازدید کرد.

سعید محمد به همراه مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد اروند همچنین چند نفر از اعضای دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد ظرفیت های شهرک صنعتی آبادان را مورد بررسی قرار داد.

وی در سفر ۲ روزه خود به منطقه آزاد اروند، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروزه‌های عمرانی، صنعتی، نفت، انرژی و نشست با فعالان اقتصادی، نخبگان را در دستور کار دارد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.