۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر: 791827
پارلمان استعمارگر و خونخواران تروریست

تقریباً هر مورخ هوشمند و صاحب نظری می‌داند که نقش دولت انگلستان در تاریخ ایران به ویژه پس از طلوع ستاره اقبال سلسله قاجار در ایران معاصر نقشی به شدت مخرب و سرتاسر آمیخته با توطئه و نیرنگ است. اسناد و مدارک تاریخی شاهد این است که دولت انگلستان همواره سعی داشته با اتکا به سرویسهای جاسوسی متعدد و البته بلند آوازه خویش سعی کرده تا با حضور در پشت پرده حوادث سیاسی مهم ایران و خاورمیانه قرار بگیرد تا بتواند سیر تحولات منطقه را به نفع خویش مدیریت کند. به شهادت رسانه‌های داخلی و خارجی دیروز شاهد پایان یکی از مهیج‌ترین و دامنه‌دارترین نمایشهای پشت پرده سازمان اطلاعات خارجی انگلستان (MI۶) یعنی تبادل افتخار آفرین نازنین زاغری بودیم. اما آنچه از این تبادل افتخار آمیز برای ایران و ایرانی مهم تر است پیام سرتاسر مهر و محبت مادر تروریستهای منافق یعنی مریم رجوی خطاب به پارلمان انگلستان است به راستی چگونه کشور انگلستان که خود را مهد دموکراسی پارلمانی و نظام دوحزبی در عرصه دموکراسی می‌داند چرا با سازمانی که منجر به شهادت ۱۷۰۰۰ شهید ترور در درون ایران شده است روابطی این چنین حسنه برقرار می‌کند. اگر کمی با نگاهی تیزبینانه به تاریخ معاصر جریان نفاق نگاهی بیاندازیم ریشه‌های این روابط گرم و صمیمانه انگلستان را با سازمان خونخوار رجوی این چنین درمی‌یابیم:

 مردم ایران با برپایی نهضت ملی شدن صنعت نفت در دهه ۱۳۳۰ش سرآغاز ترک برداشتن سلطه چند صد ساله امپراطوری استعمارگر و غیر انسانی انگلستان را در سراسر جهان پس از جنگ جهانی دوم اعلام نمود. همین مسئله موجب شد تا سازمانهای پرتعداد امنیتی انگلستان بیاموزند که برای رسیدن به منافع نامشروع خویش باید از هر وسیله ممکن برای ضربه زدن به ملت مسلمان ایران استفاده کنند. حضور منافقین در قلب اروپا در پی تبعید سیاسی این سازمان تروریست از کشور این فرصت را در اختیار نهادهای امنیتی انگلستان قرار داد.

پس از پایان جنگ جهانی دوم ایالات متحده آمریکا با تثبیت هژمونی خویش در بین کشورهای متفق به انگلستان فهماند که این کشور برای حضور مقتدرانه در عرصه جهانی و حتی قاره اروپا نیاز به حمایت برادرخوانده قلدر خود یعنی آمریکا دارد. با این حساب به احتمال قوی می‌توان روابط گرم انگلیس با تروریستهای جریان نفاق را در پرتو تبعیت سنتی این کشور از آمریکا تفسیر کرد.

سالها ترور و جاسوسی در ازای پول از مجاهدین خلق سازمانی فربه از لحاظ اقتصادی با ماهیتی وابسته و نوکر صفت ساخته است که بازوان قدرتمند اقتصادی در اروپا دارد. منافقین سالها است که با اتکا به این بازوان قدرتمند اقتصادی در کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی همچون فرانسه و انگلستان مشغول جولان دادن هستند. بارزترین نمود لابی منافقین در راهروهای قدرت پارلمان انگلستان را می‌توان در فرایند تلاش بی وقفه مریم رجوی و دوستانش برای خروج از لیست سازمانهای تروریستی در انگلستان مشاهده نمود. این سازمان جنایتکار با تلاش برخی نهادهای دولتی همچون وزارت کشور انگلستان در سال ۱۳۷۹ش وارد لیست سازمانهای تروریستی این کشور شد و در نهایت پس از ۶ سال لابیگری بی‌امان مریم رجوی و دوستانش در سال ۱۳۸۶ش از لیست مذکور خارج شد. در این میان رجوی و دوستانش ادامه حیات سازمان منحوس خویش را مدیون شخصیت بانفوذ مجلس اعیان پارلمان انگلستان یعنی لرد دیوید رنتون هستند. مریم رجوی به پاس خدمات این سیاستمدار پیر انگلیسی به مناسبت درگذشت وی در سال ۱۳۸۶ش پیامی صادر نمود.

مهمترین نکته در پیام مریم رجوی به اجلاس نمایندگان پارلمان انگلستان این بود که این مهره معلوم الحال نمایندگان انگلستان را به مقابله با فراینده هسته‌ای شدن ایران فراخوانده و با دامن زدن به شایعه واهی استفاده نظامی ایران از انرژی هسته‌ای از عنصر عملیات روانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده نموده است. با صدور این پیام می‌توان گفت سخن رژیم غاصب صهیونیستی از حلقوم شوم مریم رجوی بیرون آمده است. با این حساب پس از آزادی نازنین زاغری و پایان چندیدن پروژه بزرگ جاسوسی MI۶ در ایران باید به زودی منتظر شکل گیری پروژه های جاسوسی بیشتر با ابعاد وسیع‌تر این بار با همکاری مشترک منافقین و نازنین زاغری باشیم. صد البته این نکته را نباید نادیده گرفت که رجوی با نگارش این نامه علاوه بر اعلام جنگ غیرمستقیم علیه ایران اسلامی به دنبال این است تا با معرفی گروهک منافقین به عنوان تنها گروه فعال اپوزیسیون ضد انقلاب در انگلستان از طرفی جیب سیاستمداران ارشد انگلیسی را خالی کند و از جانب دیگر از اعتبار سیاستمداران بازنشسته انگلستان به سود خویش استفاده کند تا از این طریق بتواند به حیات سازمان سرسپرده خویش در لندن ادامه دهد. اما باید این مسائل ر ا در نظر بگیریم که:

 اولاً به دلیل این که آفتاب امپریالیسم بریتانیایی تا حد زیادی افول نموده مریم رجوی و خونخواران تروریست پیرو وی از لحاظ عقلی و عملیاتی نمی‌توانند با اغوای پارلمان استعمارگر انگلستان بار دیگر MI۶ را وادار به لشکرکشی بر علیه ایران کند.

از جانب دیگر موفقیتهای اطلاعاتی-امنیتی برون مرزی ایران در سالهای اخیر مانند دستگیری، روح‌الله زم، جمشید شارمهد و انهدام باندهای عملیاتی موساد در کنار دستگیری مهرهای بانفوذ و جاسوسان با سابقه‌ای مانند نازنین زاغری و انوشه آشوری ریسک درافتادن با سرویسهای امنیتی ایران را برای سران MI۶بالا خواهد برد.

در پایان باید گفت دریوزگی بر در دربار ملکه انگلستان هم نخواهد توانست منافقین را از رفتن به سمت سیر قهقرایی باز دارد.

       

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.