۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 791861

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شامل پرتقال تامسون به قیمت کیلویی ۱۰ هزار تومان، سیب زرد کیلویی ۱۲ هزار تومان و سیب قرمز هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان در مشهد خبر داد.

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر شعربافیان در خصوص آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در مشهد برای ایام عید اظهار کرد: از دیروز با تصمیم‌گیری کارگروه میوه تنظیم بازار شهرستان مشهد به ریاست فرماندار مشهد  توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار اعلام و از امروز این توزیع آغاز شده است.

وی افزود: در مشهد ۱۰۰ واحد برای توزیع میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده و این میوه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. در واحدهای عرضه کننده میوه تنظیم بازار در مشهد پرتقال تامسون کیلویی ۱۰ هزار تومان، سیب زرد هر کیلو ۱۲ هزار تومان  و سیب قرمز کیلویی ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد. این میوه با کیفیت بسیار عالی زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان نیز توزیع میوه تنظیم بازار از امروز آغاز خواهد شد. همچنین در حال حاضر میوه تنظیم بازار در سامانه بازرگام و به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد.

شعربافیان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸۰۰ میوه تنظیم بازار شامل ۱۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در سردخانه ‌های استان موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم بیات ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    چرا آدرس تنظیم بازار را نمی گذارید من از کجا باید بخرم