۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 792177

آستان قدس رضوی علاوه بر ارائه خدمات گسترده به زائران در مشهدالرضا(ع) و کمک به تامین ظرفیت اسکان و پذیرایی از آن‌ها، در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس نیز علاوه بر برپایی ۱۴ ایستگاه‌ جاده‌ای، ۲۱ مجتمع بین‌راهی خود را هم به صورت شبانه‌روزی پای کار این میزبانی آورده است.

۲۱ مجتمع بین راهی آستان قدس میزبان زائران امام هشتم(ع)

به گزارش قدس آنلاین، حمزه سپهریان مدیر عامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر رضوی  برنامه‌های نوروزی مجتمع‌های بین راهی را تشریح کرد و گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران امام رئوف، از اولین روز بهار ویژه برنامه‌‎های متنوعی به صورت شبانه‌روزی در این مجتمع های فرهنگی ـ رفاهی در حال اجرا است.
سپهریان به محورهایی جاده‌ای محل استقرار این مجتمع‌ها نیز اشاره و اظهار کرد: این ۱۲ مجتمع در هفت محور رباط سفید، خضری، چناران، مزداوند، اسلامیه، مهنه و برپا شده و این ایستگاه‌ها با همه ظرفیت و توان در حال ارائه خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی به مسافران است. 

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران
مدیر عامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر رضوی با بیان اینکه مجتمع‌های میان راهی امام رضا(ع) از امکانات مناسبی جهت پذیرایی از زائران نوروزی برخوردارند، به برخی از آنها اشاره کرد و افزود: توزیع چای صلواتی و صبحانه گرم، نمازخانه‌های مستقل ویژه برادران و خواهران، سرویس‌های بهداشتی، سکوهایی برای استراحت و صرف غذا، پارک بازی ویژه کودکان، پارکینگ و همچنین مراکز تهیه مواد غذایی  و بهداشتی، در طول شبانه روز خدمات مطلوبی را  به زائران ارائه می کنند .
وی افزود: شناسایی مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر و برنامه‌ریزی برای تامین خدمات مورد نیاز، پیگیری و نظارت مستمر بر نظافت و پاکیزگی اماکن، همچنین هماهنگی با نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و استقرار پایگاه‌های مورد نیاز در مجتمع‌های بین‌راهی از جمله اقدامات این مؤسسه در نوروز امسال است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.