سرمربی تیم‌ ملی فوتبال لبنان گفت: درست است که بازی رفت را از دست داده ایم، اما اینجا برای کسب اعتبارمان بازی می‌کنیم.

 برای کسب اعتبار بازی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، ایوان هاشک در نشست خبری پیش از دیدار ۲ تیم ملی ایران و لبنان در مشهد افزود: هرچند ما چند بازیکن خود را از دست داده‌ایم اما به بازی فردا امیدوار هستیم .

وی گفت: شکست در بازی قبل مقابل سوریه و شانس اندک صعود برای ما مهم نبود، اما بحث این است که ما می خواهیم مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم و این بازی برای ما مهم است.

سرمربی تیم ملی لبنان با اشاره به باخت اخیر تیمش مقابل سوریه و انتقادها به وی گفت: کاملا مشخص است که وقتی تیمی می بازد انتقادها طبیعی است، البته آن شانسی که برای صعود داشتیم خیلی پایین بود و در واقع این شانس اندک و فقط روی کاغذ بود.

هاشک افزود: کسی در ابتدای بازی های دور مقدماتی امید به تیم  لبنان نداشت، اما اکنون شانس اندکی برای صعود داریم. 

وی با اشاره به دریافت ۲ گل از تیم ملی کشورمان گفت: به کیفیت بازی ایران احترام می گذاریم و مربی ایران را از بهترین مربیان فوتبال می دانم.

سرمربی تیم ملی لبنان ضمن تبریک حضور ایران درجام جهانی گفت: غیر از بازی خوب، بازی شرافتمدانه و اخلاق ورزشی نیز برای ما مهم است و بازی مقابل تیم ملی ایران سخت خواهد بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال لبنان نیز گفت: وقتی روبروی ایران بازی می کنیم باعث خوشحالی است، چراکه بازی در استادیوم ایران دارای اتمسفر خوبی است .
محمد حیدر ادامه داد: تمام  تلاش خود را می کنیم تا بهترین ارائه را در بازی فردا داشته باشیم.

وی گفت: بازی سختی خواهد بود و بازیکنان ایران در کار تیمی و فردی نمایش خوبی می دهند، اما ما بازی خودمان را می کنیم تا کار را برای بازیکنان ایرانی سخت کنیم.

بازیکن تیم ملی لبنان در خصوص شانس این تیم برای صعود و راهیابی به جام جهانی گفت: برای کسب این شانس اندک باید صبر کنیم ببینم بقیه تیم ها چه می کنند، اما شانس ما بسیار کم است هرچند تحقق راهیابی به جام جهانی ممکن است برای ما اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.