منابع خبری عبری از کشته و مجروح شدن ۱۴ صهیونیست درپی تیراندازی میان نیروهای این رژیم و دو فرد مسلح در شهر اشغالی الخضیره، در جنوب حیفا در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

کشته و مجروح شدن بیش از ۱۰ صهیونیست  در جنوب حیفا

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت درباره جزئیات درگیری یکشنبه شب میان نیروهای رژیم صهیونیستی و افراد مسلح در شهر "الخضیره" اعلام کرد که این درگیری میان نیروهای رژیم و دو فرد مسلح شکل گرفت.
طبق این گزارش، در جریان این درگیری دو سرباز صهیونیست کشته شده و ۱۲ تن دیگر مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
این روزنامه همچنین گزارش داد: عملیات الخضیره طی یک دقیقه و نیم انجام شد و دو فرد مسلح نیز کشته شدند.
از سوی دیگر، بیمارستان اسرائیلی "هلل یاوی" در الخضیره از پذیرش ۱۰ مجروح خبر داد و اعلام کرد که حال دو تن از مجروحان بسیار وخیم  است.
شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که مجریان عملیات تیراندازی از اهالی شهر وادی عاره در شمال فلسطین اشغالی می‌باشند که شناسنامه اسرائیلی داشتند.
نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این عملیات که گروه داعش مدعی انجام آن شده، گفت که نیروهای امنیتی این رژیم باید برای این خطر و تهدید جدید آماده شوند.
وی افزود: از شهروندان می‌خواهم به هوشیاری خود ادامه دهند و ما با هم می‌توانیم این دشمن را شکست دهیم.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام را واکنش به نشست وزرای خارجه کشورهای عربی با آمریکا و رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی برشمرد.
داوود شهاب، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در این باره گفت که این عملیات پیام بازدارندگی قوی به شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی است.
حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای این عملیات را واکنشی به نشست سازشگران با وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا در النقب خواند.
در بیانیه حزب الله آمده است: این مهم‌ترین و گویاترین پاسخ عملی به دیدارهای خائنانه عادی سازی توسط برخی رژیم‌های عربی با دشمن است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.