وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که هدف از نشست النقب که با ادعای تمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران برگزار می‌شود، پروژه جعلی اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر جنایت علیه فلسطینیان است.

 ایران هراسی پروژه جعلی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل است

به گزارش قدس آنلاین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای نشست پیش روی وزیران خارجه آمریکا، رژیم صهیونیستی، مغرب، امارات و بحرین در منطقه النقب در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: اسرائیل برای تکمیل  یهودی‌سازی قدس، الحاق کرانه باختری و تخصیص آن به عنوان عمق استراتژیک برای شهرک سازی با زمان مسابقه می‌دهد.
در این بیانیه آمده است: اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت(شهرک سازی)  با سوء استفاده از نگرانی و ترس داخلی اعراب، دشمن خارجی را ساخته و پرداخته کرده و از آن به عنوان مترسک استفاده می‌کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: اسرائیل با حمایت کامل آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف امنیتی که چارچوب کلی آن نظامی است کار می‌کند تا از آن برای جاه طلبی‌های استعماری خود بهره برداری کند.

بر اساس این بیانیه،  این اقدام اسرائیل با هدف سرپوش گذاشتن بر فعالیت‌های شهرک سازی و الحاق آن به سرزمین‌های اشغالی و جلوگیری از تشکیل کشور فلسطینی است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان تاکید کرد: امیدواریم همه طرف‌ها و برادران به آنچه اسرائیل در در سرزمین‌های اشغالی فلسطین انجام می‌دهد، توجه کنند.

این وزارتخانه افزود: اشغالگران مدعی هستند که سیاست خارجی خود را بر موضوع هسته ای ایران متمرکز می‌کنند، در حالی که تمرکز واقعی آن بر موضوع فلسطین است.

وزرای خارجه چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب امروز یکشنبه در اجلاسی که با حضور «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در منطقه اشغالی نقب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

برگزاری اجلاس النقب در حالی است که شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در این منطقه اشغالی همچنان ادامه دارد. سه‌شنبه گذشته نیز نشست سه‌جانبه‌ای بین «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه توریستی شرم‌الشیخ مصر برگزار شد.

امارات، بحرین و مغرب در سال ۲۰۲۰ تحت نظارت آمریکا، توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.