شهرک‌نشینان ساکن منطقه «غوش‌دان» واقع در تل‌آویو، می‌گویند صدای انفجار مهیبی را شنیده‌اند اما ارتش رژیم صهیونیستی مانع انتشار جزئیات این انفجار شده است.

شنیده‌شدن صدای انفجار در تل‌آویو و سانسور ارتش صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های فلسطینی بامداد دوشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد که شهرک‌نشینان ساکن «غوش‌دان» واقع در منطقه تل‌آویو، می‌گویند صدای انفجار مهیبی را شنیده‌اند.

یکی از ساکنان این مناطق گفت که قدرت انفجار به حدی زیاد بوده که ابتدا گمان کرده زمین‌لرزه رخ داده است.

با این حال رسانه‌های عربی نوشتند که ارتش رژیم صهیونیستی با اعمال سانسور خبری، مانع انتشار جزئیات این انفجار شده است.

طی هفته‌های گذشته نیز چند مرتبه گزارش‌هایی مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در برخی نقاط فلسطین اشغالی منتشر شده بود که جزئیات تمام آنها هم به‌دلیل سانسور شدید ارتش صهیونیستی نامعلوم باقی ماند.

این انفجار ساعاتی پس از آن رخ داده که نظامیان اشغالگر به مراسم ماه رمضان و روزه‌داران مسلمان در «باب‌العمود» و محوطه مسجدالاقصی حمله کردند.

گفتنی است؛ رسانه‌های فلسطینی بامداد دوشنبه از درگیری و هجوم نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به مراسم ماه رمضان و روزه‌داران مسلمان در «باب‌العمود» و محوطه مسجدالاقصی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای مخفی پلیس و اسب‌سوار، و همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با تجهیزات کامل به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کرده و سعی در برهم زدن مراسم ماه رمضان داشتند.

شبکه فلسطینی قدس گزارش داد یک جوان در جریان هجوم ددمنشانه صهیونیست‌ها در منطقه باب العمود در بیت المقدس مجروح شد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد بر اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی توسط نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی، حداقل ۴ نفر تاکنون مجروح شده‌اند.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از منابع محلی خبر داد که یک نظامی زن پلیس اشغالگر حین حمله به فلسطینی‌ها در منطقه باب العمود مجروح شده است.

وزارت بهداشت فلسطین دقایقی بعد از افزایش مجروحان یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به ۱۱ نفر خبر داد.

همچنین گفته می‌شود تعدادی از جوانان فلسطینی که سعی در مقابله با این تجاوزگری اشغالگران داشتند، بازداشت شده‌اند.

یک رسانه اسرائیلی گزارش داد؛ نظامیان نیروهای مخفی و اسب‌سوار پلیس صهیونیستی در حال بازداشت جوانان فلسطینی در منطقه باب‌العمود هستند و مانع برگزاری مراسم ماه رمضان شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.