عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با محرومیت از اقدامات مهم دولت بود که محور تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ نیز قرار گرفت.

محرومیت‌زدایی محور بودجه ۱۴۰۱

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی  با اشاره به اقدامات دولت در ۶ ماه گذشته گفت:  در این مدت  شاهد اقدامات مهمی از سوی دولت آیت‌الله رییسی بودیم که یکی از این اقدامات واکسیناسیون گسترده و سریع برای مقابله با بیماری کرونا و بازگشت آرامش به جامعه در این حوزه بود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی افزایش فروش نفت بود به گونه‌ای که میزان فروش نفت در دولت سیزدهم به میزان چشمگیری افزایش یافت و منابع حاصل از فروش نفت نیز به کشور بازگشت.

نقدعلی اظهار داشت: آیت‌الله رییسی بر پرهیز از خام فروشی تاکید دارند در این راستا فروش فرآورده‌های نفتی با ساخت پتروپالایشگاه‌ها در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی شاهد ایجاد روابط گسترده دولت سیزدهم با کشورهای مختلف در حوزه اقتصادی هستیم که از جمله آن می‌توان به ایجاد روابط دوجانبه با کشورهای همسایه اشاره کرد، افزود: قرارداد سواپ گازی سه‌جانبه ایران، ترکمنستان و آذربایجان یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی در ارتباط با کشورهای همسایه بود که منافع قابل توجهی را برای کشور به همراه داشت.

نقدعلی بیان کرد: مقابله با محرومیت یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی است که این مسئله در تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ نیز مشهود بود و ما شاهد کمتر شدن فاصله استان‌های برخوردار و استان‌های کمتر برخوردار در تقسیم و تخصیص اعتبارات هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.