عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام دولت در آزادسازی سواحل انقلابی بود، گفت: این کار از ویلاهای دولتی و ارگان‌های نظامی و انتظامی شروع و در ادامه ویلاهای خصوصی نیز تخریب شد.

اقدام دولت در آزاد سازی سواحل، انقلابی بود

به گزارش قدس آنلاین، بیژن نوباوه وطن  با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۶ ماه گذشته اظهار داشت: شاهد انجام اقدامات زیربنایی از سوی دولت آیت‌الله رییسی در ماه‌های گذشته بوده‌ایم تقویت پایه پولی از طریق افزایش درآمدهای کشور و توجه به درآمدهای بخش مالیاتی جلوگیری از خام فروشی و گسترش روابط با همسایگان از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی در این مدت بوده است.

نوباوه‌وطن بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ هیچ استقراضی از بانک مرکزی توسط دولت پیش‌بینی نشده و این مسئله اقدامی در جهت تقویت پایه پولی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این دولت آیت‌الله رییسی گسترش روابط با همسایگان را در دستور کار قرار داده که مهمترین آنها رفع مشکلات در روابط با کشور ترکمنستان بود که به دلیل بدهی‌های دولت قبل این مشکلات به وجود آمده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با رفع مشکلات در روابط ایران با ترکمنستان در راستای سوآپ گازی سه‌جانبه ایران- ترکمنستان و آذربایجان گام‌های مهمی برداشته شد که موجب رفع نیاز کشور به گاز طبیعی شد.

نوباوه‌وطن اظهار داشت: علاوه بر این ما شاهد اقدام مهم دولت در مقابله با بیماری کرونا و واکسیناسیون عمومی در سطح گسترده و با سرعت بسیار خوب بودیم و اقدام انقلابی دیگر دولت آزادسازی سواحل بود که در این باره ابتدا از ویلاهای دولتی و ارگان‌های نظامی و انتظامی کار شروع و در ادامه ویلاهای خصوصی نیز تخریب شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.