مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از تردد بیش از شش میلیون و ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه طی ایام نوروز ۱۴۰۱ در محورهای استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش یافته است.

بیش از ۶ میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر شهامت اظهار داشت: همچنین در این مدت بیش از ۸۵ هزار مسافر توسط ۹ هزار و ۳۹۷ سفر با ناوگان عمومی استان طی اجرای طرح نوروزی جابجا شدند که میزان سفرهای انجام شده و تعداد جابجایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷ درصد و ۱۵ درصد کاهش یافته است.
وی افزود:  در این مدت  هزار و ۵۱۴ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری بازدید شده که شامل ۹۱۶ دستگاه ناوگان باری، ۳۳۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی و ۲۶۶ دستگاه سواری کرایه عمومی است و از این تعداد، ۲۴۰ دستگاه ناوگان مرتکب تخلف شده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: بیشترین تخلف ها در خصوص نداشتن تجهیزات ایمنی، مسافر مازاد بر ظرفیت، عدم رعایت محدودیت تردد در ناوگان باری و تخلفات حادثه ساز بوده است.
شهامت گفت: طی اجرای طرح نوروزی امسال، ۱۹ هزار و ۸۵ تخلف سرعت غیرمجاز به ویژه تخلف متوسط سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط سامانه های ثبت تخلفات جاده ای ثبت و به منظور اعمال جریمه به پلیس راه ارسال شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.