وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه مشترک با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از ارایه اینترنت پرسرعت تا سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برای شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

ارایه اینترنت پرسرعت برای شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: در جلسه‌ای که صبح امروز در وزارت ارتباطات برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان با همکاری وزارت ارتباطات و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، «عیسی زارع‌پور» از ارایه اینترنت پرسرعت تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

«مهدی سالم» در صفحه شخصی خود در شبکه توییتر علاوه بر این خبر افزود: در جلسه مشترک وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مصوب شد طی یک هفته کارگروه توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ICT شکل گیرد و بخش خصوصی در فعالیت‌های این حوزه بیش از گذشته فعال باشد.

خبر وزیر ارتباطات مبنی بر ارایه اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابیت برثانیه به شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری و نیز برنامه ریزی برای آزاد سازی داده‌ها متناسب با نیاز این حوزه از دیگر مطالب عنوان شده در جلسه امروز بود.

 جلسه هم اندیشی و هماهنگی برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد.

این جلسه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» صبح امروز در وزارت ارتباطات برگزار شد و تمام معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه حضور داشتند.  

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.