بازیگر سریال «مسافران شهر» گفت: از زمستان سال گذشته برای حضور در این سریال ماه رمضانی حضور یافتم، اثری که اپیزودیک ساخته شده و به زندگی یک راننده مسافرکش که در شب کار می‌کند می پردازد.

سعی میکنم اگر نقشی که در کلام تکراری است را متفاوت ایفا کنم تا در طول زمان دچار تکرار نشوم

به گزارش قدس آنلاین، حبیب دهقان نسب،  پیرامون حضورش در سریال «مسافران شهر» گفت: از زمستان سال گذشته برای حضور در این سریال ماه رمضانی حضور یافتم، اثری که اپیزودیک ساخته شده و به زندگی یک راننده مسافرکش که در شب کار می‌کند می پردازد.

وی در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه با وجود اینکه زمانی از پخش اثر نگذشته اما مخاطبان ارتباط خوبی با آن برقرار کرده اند و در برخورد مستقیم با آنها می‌بینم که اثر را دنبال می‌کنند، خوشبختانه فیلمنامه خوب این سریال باعث شده با وجود اپیزودیک بودن مخاطبان قسمت های مختلف آن را دنبال کنند.

بازیگر سریال «مسافران شهر» آثار مناسبتی تلویزیون را همواره موفق خواند و اظهار کرد: تجربه نشان داده که همیشه مخاطبان از آثار مناسبتی ماه رمضان، ماه محرم و عید نوروز که در یک بازه زمانی خاص پخش می شود استقبال می‌کنند، در این ایام مخصوصا ماه رمضان مردم بعد از افطار در خانه هایشان هستند و ترجیح می‌دهند در جمع خانواده به تماشای آثار سریالی بپردازند.

وی در همین رابطه ادامه داد: پیش از این هم تجربه حضور در آثار مناسبتی را داشته‌ام، سریال «مسافران شهر» هم از جمله همین تجربیات شیرین و موفق بوده است، این سریال به واسطه داستانهای متفاوتش برای مخاطب تکراری نمی شود و از سویی به درستی به دل تاریخ زده و مخاطبان را با اتفاقی تازه از گذشته آشنا می کند.

دهقان نسب دلیل موفقیت سریال «مسافران شهر» را اینگونه تشریح کرد: مسافران شهر یک ملودرام اجتماعی است، داستان اصلی در زمان حال رقم می خورد اما با بازگشت هایی به گذشته به دوران دفاع مقدس و زندگی رزمندگان و ایثارگران آن دوران می پردازد، با وجود اینکه زمان زیادی از دوران دفاع مقدس گذشته و آثار متنوعی هم ساخته شده اما من معتقدم که اگر اثر خوبی را در مورد آن زمان به مخاطبان ارائه دهیم آنها همچنان مشتاق به تماشا و آگاهی بیشتر نسبت به آن دوران هستند و دوست دارند بدانند که رشیدان دوران دفاع مقدس چگونه جلوی دشمن ایستادگی کرده اند.

وی درباره نقش خود در سریال «مسافران شهر» تاکید کرد: نقش من در این سریال متفاوت سایر کاراکترهایی است که بازی کرده ام، شاید در نگاه اول یک پدر را بازی کنم که به زندگی خانواده و حضورش در جامعه مشغول است اما معتقدم که هر نقش مختصات خودش را دارد، همانطور که ما در زندگی عادی پدران زیادی را داریم که مشغول معاش و زندگی هستند اما هیچکدام از لحاظ خصوصیات و رفتار و شیوه زندگی به هم شباهت ندارند.

دهقان نسب در همین رابطه خاطرنشان کرد: طبیعتا با وجود اینکه سالهای زیادی در عرصه بازیگری حضور داشتم اما هنوز هم وقتی نقشی به من پیشنهاد میشود سرسری از آن عبور نمی‌کنم، سعی میکنم درباره زندگی و کاراکتر تحقیق کنم، با کارگردان گفتگو کرده و در نهایت کاراکتری را جلوی دوربین ببرم که علاوه بر اینکه به متن فیلمنامه وفادار است از منویات درونی من به عنوان بازیگر هم برخوردار باشد، سعی میکنم اگر نقشی که در کلام تکراری است را متفاوت ایفا کنم تا در طول زمان دچار تکرار نشوم.

منبع: سینما پرس

انتهایخ بر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.