کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای از عصر پنجشنبه وضعیت جوی استان تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار گرفته و با ابرناک شدن آسمان، بارش‌های رگباری منطقه را فرا می‌گیرد.

هواشناسی خراسان رضوی: بارش‌های رگباری استان را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس انلاین، آذر رضایی‌پور اظهار داشت: این بارشها با رعد و برق همراه خواهد بود و این وضعیت به خصوص در قسمت‌های شمالی و شمال غرب استان تا اوایل وقت صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین فردا جمعه پدیده غالب در استان وزش باد است که انتظار می‌رود بر شدّت و سرعت وزش آن افزوده شود. این رخداد نیز گاهی شدید همراه با گرد و غبار است که موجب کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و احتمال بروز خسارت می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز شنبه آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود به طوری که بیشتر نقاط استان دمای بالای ۳۰ درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد.

رضایی‌پور افزود: نوسان دمایی هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و ۲۷ درجه سانتیگراد بوده است که امروز در گرم‌ترین ساعت دمای این شهر نسبت به دیروز با یک درجه افزایش به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدّت قوچان با پنج درجه بالای صفر و مه‌ولات با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان به ثبت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.