مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تایید و نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی حریفان مورد نظر تیم ملی انتخاب خواهند شد اما هنوز هیچ کدام از حریفان و بازی‌های تدارکاتی در اردوهای پیش رو قطعی نشده‌اند.

استیلی: هنوز هیچ بازی تدارکاتی برای تیم ملی قطعی نشده است

به گزارش قدس آنلاین، حمید استیلی در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند با فراهم نمودن زمینه‌های لازم، امکان برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی را فراهم کند. بر همین اساس با برخی از کشورها و تیم‌های ملی مورد نظر مذاکراتی با همکاری امور بین‌الملل فدراسیون صورت گرفته و نتایجی هم به دست آمده اما هنوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای قطعی نشده است.

وی در ادامه افزود: تلاش ما این است که از تمامی فرصت‌های موجود و فیفا دی‌های پیش روی تا پیش از آغاز جام جهانی به بهترین شکل استفاده کنیم و بر همین اساس با تایید و نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی حریفان مورد نظر تیم ملی انتخاب خواهند شد اما هنوز هیچ کدام از حریفان و بازی‌های تدارکاتی در اردوهای پیش رو قطعی نشده‌اند. مطرح شدن نام برخی از کشورها و گمانه‌زنی در این خصوص کاملا طبیعی است اما زمانی که برگزاری بازی‌های مورد نظر قطعی شود در این خصوص اطلاع رسانی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.