سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از کاهش تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان خبر داد و افزود: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز از ۱۷ واحد در اسفندماه سال ۹۹ به ۱۲ واحد در اسفندماه سال ۱۴۰۰ رسید که با کاهش ۷۰ و نیم درصدی مواجه شده است.

تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، جمشید امیدی در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کارگر سال۱۴۰۱ که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و دستگاههای ذیربط برگزار شد، افزود: همچنین شمار کارگران دارای حقوق معوق این استان در اسفندماه پارسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۷۷ درصد کاهش یافت.
وی با تاکید بر اینکه همه تلاش‌ها برای کاهش مشکلات جامعه کار و تولید و تحقق تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی در استان مرکزی به کار گرفته شده است افزود: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی در اسفندماه سال ۹۹ به ۵۳۵ نفر رسیده بود که این تعداد در اسفندماه سال گذشته به ۴۱۲ نفر کاهش یافت.
امیدی با اشاره به تعداد بیمه شدگان اجباری استان که حدود ۲۲۲ هزار و ۷۰۰ نفر است افزود: این استان با این تعداد بیمه شده استان کارگری محسوب می شود و وظیفه همگانی در هفته کارگر، بزرگداشت مقام کارگر و قدردانی از زحمات کارگران و کارفرمایان است.
امیدی تصریح کرد: با توجه به‌ شعار امسال که با عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده امید است در استانی که دومین قطب صنایع مادر و با توجه به استقرار صنایع کوچک و بزرگ و تنوع صنایع  به عنوان چهارمین قطب صنعتی کشور مطرح می شود هم مردم و هم مسئولین هر یک با تکیه بر نقش خود و با درک صحیح از شرایط کنونی، به وظایف خود به بهترین وجه عمل کنند و شعار امسال را که همچون سنوات گذشته به معنای واقعی کلمه تحقق بخشند.
شایان ذکر است هر ساله از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هفته کارگر نام گذاری شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.