۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶
کد خبر: 793834

سریال ناکامی پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم اراک وارد مرحله جدیدی شد تا بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس پس از حذف این تیم از گردونه مسابقات حذفی خواستار کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی شوند.

قرارداد سنگین یحیی بلای جان سرخ‌ها

اما نکته جالب توجه اینجاست یحیی گل محمدی هیچ واکنشی به این موضوع نداشت و بعید به نظر می‌رسد او تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس داشته باشد. گل محمدی برخلاف نوبت‌های قبلی که موضوع خداحافظی و استعفایش را خودش رسانه‌ای می‌کرد، این بار قصدی برای کنار رفتن ندارد، او حتی با خارج کردن صفحه اینستاگرام خود از دسترس مخاطبان به نوعی پیش‌دستی کرد تا تحت فشار اعتراض هواداران قرار نگیرد.
با این حال هواداران ناراضی با موضع‌گیری‌های بسیار تند خواستار کناره‌گیری دسته جمعی کادر فنی و تصمیم‌گیری فوری هیئت مدیره برای پایان دادن به وضعیت موجود شدند، اما مسئله اینجا بود که رضا درویش و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز توانمندی کافی برای کنار گذاشتن یحیی و دستیاران او را ندارند؛ چون در صورت اخذ چنین تصمیمی، باید مبلغ کامل قرارداد گل‌محمدی به وی پرداخت شود که این مسئله بار مالی بسیار سنگینی برای باشگاه پرسپولیس در بر خواهد داشت.
گل محمدی که در دوره مدیریت مجید صدری قراردادش را به مدت سه فصل تمدید کرد، به راحتی قید همکاری با پرسپولیس را نمی‌زند و حالا با توجه به افزایش فشار هواداران با محدود کردن ارتباطات خود با هواداران تنها به دریافت حق و حقوقش فکر می‌کند؛ چون می‌داند در صورت کناره‌گیری، سرنوشت تلخی در انتظار او است و مجبور می‌شود بدون دریافت مطالبات معوقه‌اش با این تیم خداحافظی کند.
دستیاران گل محمدی نیز دقیقاً چنین شرایطی دارند، به همین دلیل آن‌ها نیز حداقل تا پایان فصل در پرسپولیس باقی خواهند ماند و به راحتی بی خیال دریافت مطالبات معوقه خود نخواهند شد.
در این میان سکوت اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز کاملاً بحث‌برانگیز است. هرچند آن‌ها تا ساعتی قبل از بازی با آلومینیوم از یحیی با قاطعیت حمایت می‌کردند و موضوع مذاکره با محمد ربیعی و مهدی تارتار را با قاطعیت رد کردند، اما حالا با توجه به اعتراض‌های موجود در لایه‌های هواداری و انتقادات زهردار پیشکسوتان، ترجیح می‌دهند به سایه‌نشینی خود ادامه دهند.
دردسرهای هیئت مدیره پرسپولیس به قدری زیاد است که به هیچ وجه نمی‌توان آن‌ها را عادی توصیف کرد، آن‌ها هنوز تکلیف بدهی به شهرخودرو بابت استخدام یحیی گل محمدی را مشخص نکردند و به همین دلیل حالا اگر بنای برکناری این سرمربی را داشته باشند، باید رقمی هنگفت را خرج این اتفاق کنند که این موضوع فشار بیش از اندازه‌ای را به بدنه این باشگاه وارد خواهد کرد، تا جایی که ممکن است برخی اعضای هیئت مدیره به دلیل اینکه گرفتار مشکلات مالی و تبعات پر حاشیه آن نشوند، همانند بیژن ذوالفقارنسب عطای کار را به لقایش ببخشند و قید حضور در این هسته مدیریتی را بزنند.
بر این اساس پرسپولیس را می توان بلاتکلیف‌ترین تیم حاضر در فوتبال ایران دانست و منتظر روزهای تیره بیشتر این تیم در آینده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.