۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 794003

تیم استقلال در حالی با شکست مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را ترک کرد که در ۳ دیدار خود در این مسابقات تنها ۲ بار موفق به گلزنی شد.

استقلال با ۲ گل زده جام حذفی را ترک کرد!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال که پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی فرصت خوبی داشت تا حداقل به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابد، شب گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی مغلوب میهمانش نساجی شد تا وداعی تلخ باب جام حذفی داشته باشد.

این بازی در حالی به ضربات پنالتی کشید که دو تیم در ۱۲۰ دقیقه مصاف نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا در نهایت ضیافت پنالتی‌ها تکلیف این بازی را مشخص کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل ۳ دیدار در جام حذفی داشتند که هر ۳ دیدار آنها بدون داشتن برنده به وقت اضافه رفت و تکلیف ۲ بازی آنها در ضربات پنالتی مشخص شد.

آبی پوشان در مجموع این ۳ دیدار که ۳۶۰ دقیقه به طول انجامید، تنها ۲ بار موفق به گلزنی شدند که این آمار اصلاً برای این تیم قابل قبول نیست. شاگردان مجیدی یک بار در دیدار مقابل نود ارومیه توسط آرمان رمضانی و یک بار هم مقابل پیکان توسط ارسلان مطهری به گل رسیدند و موفق به باز کردن دروازه نساجی نشدند تا در آمار به طور متوسط هر ۱۸۰ دقیقه (معادل ۲ بازی) یک گل زده باشند. این در حالی است که این تیم در همین میزان بازی تنها یک بار دروازه‌اش باز شده که البته مثل لیگ، در جام حذفی هم عملکرد خط دفاعی این تیم کاملاً قابل قبول است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.