رئیس قوه قضاییه با حضور در مجتمع قضایی اسلامشهر از شعبات مختلف این مجتمع بازدید کرد.

بازدید سرزده رئیس قوه قضاییه از دادگستری اسلامشهر

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان اسلامشهر، بصودت سرزده از مجتمع قضایی این شهرستان بازدید و ضمن دیدار و گفت‌وگو با مراجعه کنندگان و پرسنل قضایی از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

رئیس قوه قضایی در بازدید چند ساعته خود از واحدهای مختلف مجتمع دادگستری اسلامشهر، از جمله شعبات حقوقی،کیفری، خانواده، اجرای احکام و ... بازدید و روند رسیدگی به پرونده های قضایی و میزان پرونده‌های متشکله و رسیدگی شده از سوی قضات را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در این بازدید با تعدادی از مراجعه کنندگان به شعبات قضایی دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند رسیدگی به پرونده ها و مسائل و مشکلات مراجعین قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در ادامه بازدید خود در دیدار با مهدی شریفیان نماینده مجلس، فرماندار و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اسلامشهر، برخی موضوعات و مسائل این شهرستان در حوزه های مختلف قضایی را مورد بحث و بررسی قرارداد.

مشکل کمبود نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات مورد نیاز شعبات و کارکنان با توجه به میزان پرونده های ورودی به مجموعه قضایی اسلامشهر، ارتقا رتبه و جایگاه مجموعه قضایی شهرستان اسلامشهر، ایجادبستر های لازم برای کاهش پرونده‌ها ورودی،کاهش اطاله دادرسی، توجه به وضعیت رفاهی حقوق پرسنل از جمله درخواست‌ها و صحبت‌های مطرح شده  مراجعه کنندگان و کارکنان مجموعه قضایی شهرستان اسلامشهر با رئیس قوه قضاییه بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.