فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان در شبانه روز اخیر طی چند عملیات مرزبانی این استان خبر داد.

کشف و توقیف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توسط مرزبانی

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین دهکی صبح امروز  اظهار کرد: در شبانه روز اخیر از ۵ فروند شناور سوختی در منطقه جاسک ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی افزود: این ۷۰ هزار لیتر از دو فروند لنج  و سه فروند شناور سطحه‌ای به همراه ۷۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف  و توقیف شد که ۱۴ نفر نیز مرتبط با این کشفیات دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در عملیات دیگری در بندر جاسک، ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را  ٢عدد موتور پمپ، ٢٠ متر شیلنگ انتقال سوخت و ٣ عدد مخزن فلزی که به طرز ماهرانه‌ای در زمین های زراعی  مخفی شده بود را شناسایی و کشف کردند. ارزش این محموله ۷۷۰ میلیون تومان برآورد شده است.

سردار حسین دهکی در بخش دیگری از اظهاراتش به کشف ۹۰هزار لیتر سوخت قاچاق  در سیریک اشاره و گفت:  مأموران در یک عملیات با بازرسی از دو مشک ماری بزرگ جامانده از قاچاقچیان ۹۰هزار لیتر گازوئیل را کشف  کردند.

سردار دهکی با بیان اینکه دستگیری متهمان در دستورکار قرار دارد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۸میلیارد  ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان علاوه بر اعلام خبر توقیف این محموله‌های بزرگ سوخت به توقیف شناورهای  حامل دام قاچاق در جزیره قشم نیز اشاره و گفت: از توقیف ۳  فروند قایق تندرو در آبهای خلیج فارس، ۹۱ رأس دام زنده قاچاق در آب های جزیره قشم کشف شد که ۷ قاچاقچی در این ارتباط دستگیر شدند.

منبع: فارس

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.