عرضه آنلاین لوازم یدکی خودرو به منظور جلوگیری از عرضه لوازم یدکی قاچاق و تقلبی، تا اردیبهشت ماه در اراک راه اندازی می شود.

عرضه لوازم یدکی خودرو در اراک بصورت آنلاین

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اعلام‌این خبر گفت: یکی از مشکلاتی که موجب عرضه کالاهای تقلبی لوازم‌یدکی و قاچاق می‌شود مشکل تامین قطعات است، فروشندگان مدعی هستند به دلیل عدم شناخت کالای تقلبی و قاچاق به اشتباه این کالاها را خریداری می‌کنند. ‌لذا فروشگاه آنلاین عرضه لوازم یدکی خودرو برای عرضه قطعات خودرو به صورت ان لاین راه اندازی می شود.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح نظارت بربازار لوازم یدکی تقلبی خودرو اظهار کرد: طرح برخورد با تولید و عرضه کنندگان لوازم یدکی تقلبی خودرو با هدف کاهش تصادفات ناشی از لوازم یدکی نامرغوب و تقلبی در استان مرکزی همچنان ادامه دارد.

 جودکی در بخش دیگری از سخنان خود از الزام فاکتور الکترونیکی برای دریافت تسهیلات بخش صنعت و معدن خبر داد و گفت:  همچنین از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری کلیه متقاضیان تسهیلات در بخش صنعت و معدن ملزم به دریافت فاکتور الکترونیکی از سامانه جامع تجارت ایرانیان هستند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات بخش صنعت و معدن گفت: کلیه فعالین بخش صنعت و معدن که متقاضی تسهیلات، باتوجه به بخشنامه های ابلاغی از سوی بانک مرکزی و وزارت صمت از ابتدای اردیبهشت ماه ١٤٠١ کلیه تسهیلات بر مبنای استعلام فاکتور الکترونیکی پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در ادامه افزود: لذا با توجه به الزام این موضوع از سوی بانک مرکزی به بانکها کلیه متقاضیان بایستی از این تاریخ جهت دریافت تسهیلات از فاکتورهای الکترونیکی ثبت شده در سامانه جامع تجارت برای ارایه به بانک و اخذ تسهیلات استفاده نمایند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.