سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن هتک حرمت مسجدالاقصی اعلام کرد: مسلمانان باید یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند.

خطیب‌زاده: مسلمانان یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند

به گزارش قدس آنلاین، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ۲۷ فروردین ماه در توئیتی درباره تعرض نظامیان صهیونیست به اماکن مقدس فلسطین نوشت: قساوت‌های جدید رژیم اسرائیل در ماه مبارک رمضان مایه خشم عمیق است.

وی با بیان اینکه «ما هتک حرمت مسجد الاقصی را قویا محکوم می‌کنیم»، یادآور شد: این یادآور آن است که عادی‌سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل تنها سرکوبگران صهیونیست را به تشدید خشونت‌ورزی‌ تشویق می‌کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: مسلمانان باید یکپارچه و متحد در حمایت از آرمان فلسطین بایستند.

به گزارش فارس، نظامیان صهیونیست، صبح دیروز (جمعه) ضمن یورش به صحن‌های مسجد الاقصی، تعداد زیادی از نمازگزاران فلسطینی را مجروح و آن‌ها را دستگیر کردند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دیروز (جمعه) هم در اظهاراتی تعرض صهیونیست‌ها به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را محکوم کرد و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران هشدار داد. (اینجا بخوانید)

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گفت وگو با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی را قویا محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن شده که در برابر خیزش مردم و مقاومت فلسطین تاب آورد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.