معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: محافظان مسجدالاقصی در حال حاضر نبرد امت را به پیش می برند. ملت و امت ما برای مسجدالاقصی و هویت عربی و اسلامی فلسطینی آن وارد هر نبردی می شوند.

ایران هزینه زیادی به خاطر حمایت از فلسطین و مقاومت داده است

به گزارش قدس آنلاین، صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: محافظان مسجدالاقصی در حال حاضر نبرد امت را به پیش می برند. ملت و امت ما برای مسجدالاقصی و هویت عربی و اسلامی فلسطینی آن وارد هر نبردی می شوند.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم که از مسجد الاقصی چشم پوشی کنیم. ما استقامتمان زیاد است و کوتاه نمی آییم.

العاروری از نفاق جهانی به شدت انتقاد کرد و گفت: جهان منافق شاهد تحولات مسجدالاقصی است و واکنشی نشان نمی دهد. وحدت ملی با مقاومت محقق می شود و این در اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت در غزه رخ می دهد. اردوگاه جنین جلوه ای از وحدت ملی بود.

وی در ادامه به همدلی میان حماس و حزب الله لبنان اشاره کرد.

العاروری ادامه داد: ایران تاکنون به دلیل مواضع خود در قبال فلسطین و مقاومت هزینه زیادی داده و لازم است تا این موضع را به یاد داشته باشیم. ایران به خاطر موضعش در حمایت از فلسطین و مقاومت بهای سنگینی داده است که بارزترین آن محاصره اقتصادی است. ما مواضع سازشکاران با دشمن صهیونیست را محکوم می کنیم و این مواضع لکه ننگی در تاریخ است.

وی افزود: ما خطاب به اسیرانمان می گوییم که شما را فراموش نخواهیم کرد. وظیفه همه فلسطینی هاست که شبانه روز در راستای آزادی اسیران حرکت کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.