مجموعه «ماجرای دشت مرموز» با عنوان‌های «جشن خرگوش‌ها»، «ملکه‎ موش‎ها» و «بازی بازها» از آثار محمد میرکیانی منتشر شد.

انتشار سه‌گانه‌ «ماجرای دشت مرموز» برای بچه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، این سه‌گانه برای مخاطب نوجوان با تصویرگری تمام‌رنگی سعید رزاقی  در انتشارات به‌نشر وارد بازار کتاب شده است.

در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: رمان‌های «دشت مرموز» در فضای داستان‌های حیوانات یا فابل ساختاری طنز، فانتزی و مفرح برای نوجوانان دارد. در ادبیات کهن ایران نیز داستان‌های بسیاری در این ساختار وجود دارد، هرسال در سراسر جهان فیلم‌ها و نمایش‌هایی در فضای داستان‌های فابل ساخته می‌شود و یا روی صحنه می‌رود که هواداران بسیاری دارد.

این نوع داستان‌ها در سراسر جهان علاقه‌مندان بسیاری دارد و می‌شود گفت همه‌ نویسندگان کودکان و نوجوانان، در میان آثارشان کم و بیش داستان‌هایی از حیوانات به چشم می‌خورد.

«ماجرای دشت مرموز» رمان‌های فانتزی با فضای ایرانی و بومی هستند که نویسنده کوشیده به این نیاز نوجوانان پاسخ بدهد و آن‌ها را با ناگفته‌هایی از فضای عمومی جامعه و جهان امروز آشنا کند و با آگاهی‌بخشی درک آن‌ها را نسبت به پیچیدگی‌های زندگی در جهان امروز گسترش دهد.

مجموعه‌های «قصه ما مثل شد»، «همیشه قصه‌ای هست» و «حکایت‌های کمال» پیش‌تر از محمد میرکیانی توسط به‌نشر منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های انتشارات آستان قدس رضوی در سراسر کشور از طریق درگاه اینترنتی Behnashr.com نیز می‌توانند اقدام کنند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.