استاندار خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت:نگاه ما به توسعه استان عمل با برنامه در حوزه اقتصاد و زیرساخت است و باتوجه به شناخت مشکلات وتوانمندی ها, بسیاری از مسائل حل شدنی است.

طرح بیش از چهل موضوع رسانه ای و مطبوعاتی خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری افزود: اقتصاد را جریانی و مصداق به مصداق حل میکنیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به نظر میرسد راه حل رفع مشکلات اقتصادی استان ۹ راهبرد است افزود: راهبرد نگهداشت، به این معنا که کاری کنیم کارخانه های بزرگ و فعال تعطیل نشوند.
استاندار خراسان رضوی گفت: راهبرد احیا و بهره‌وری از دیگر برنامه‌ها است و ذیل هر کدام هدف عملیاتی تعریف کردیم.
یعقوبعلی نظری گفت: برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده ۶۰ هدف عملیاتی تعیین شده است.
نظری افزود: هم اکنون هشت قرارگاه اقتصادی شامل قرارگاه اقتصاد کشاورزی، صنعت، زیارت، دانش بنیان، تامین منابع , انرژی و زیرساخت ومردمی تشکیل شده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: سه طرح بزرگ مصوب شامل  شهرک فرودگاهی که قرارداد مطالعات پایه آن آغاز شده و به هشت هزار هکتار زمین نیاز دارد,  آزادراه حرم تا حرم و همچنین قطار سریع‌السیر که ۲۰ میلیارد دلار هزینه دارد و ۱۰ سال است بر زمین مانده از برنامه های بزرگ دراستان است.
نظری بااشاره به اینکه علاوه بر اینها، ۱۸۰ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری هم برای توسعه استان داریم گفت:در استفاده از منابع ملی ضعیف ترین دستگاههای اجرایی را در کشور داریم درحالی که مدیران استان باید دنبال جذب این اعتبارات بروند.
استاندار خراسان رضوی افزود:  در شش ماه گذشته که در استانداری فعال هستیم  فضای روانی استان را عوض کردیم و شورای گفت‌وگوی با بخش خصوصی را مرتب تشکیل دادیم تا اگر مصوبه ای لازم است انجام دهیم.
استاندار خراسان رضوی در مورد مشکلات رسانه ها هم گفت: قولی که نتوانیم اجرا کنیم نمی‌دهیم، پیشنهاد عملی برای حل مشکلات رسانه ها بدهید هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم.
نظری بااشاره به اینکه درانتصاب مدیران جوان دراستان نظر داشته است گفت: موضوع بانوان واستفاده از این   ظرفیتها  بزودی این کار با نظر متخصصین  صورت خواهد گرفت.‌ 
استاندار خراسان رضوی افزود: اگرچه در مدیریت اسکان زائران  در ایام نوروز مشکلاتی  و کمبودهایی بود ولی, با ورود به موقع و امکان اسکان اضطراری در حسینیه و مدارس و سالنهای ورزشی مشکل مرتفع  شد.
در ابتدای این نشست صاحبان رسانه های فعال استان نقطه نظرات خود را درباره مسایل مختلف استان با استاندار در فضایی صمیمی و شفاف بیان کردند.
فعال شدن تعامل خبری استاندار با رسانه ها، ضرورت اطلاع رسانی به هنگام مسایل مرتبط با شورای تامین استان،  محقق نشدن وعده های استانداران قبل نسبت به خانه مطبوعات، موافقت استاندار با نشست ماهیانه رسانه ای  از جمله مهمترین مسایل مطرح شده دراین جلسه بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.