مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۲۷ پرونده تخلف از اصناف در قالب طرح نظارتی ضیافت، ویژه ماه مبارک رمضان در این اداره کل تشکیل شده است.

۲۲۷ پرونده تعزیزاتی ویژه ماه مبارک‌رمضان در خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس انلاین، سید مرتضی مدنی افزود: طرح نظارتی ضیافت با هدف نظارت و کنترل بر بازار اقلام اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت، شکر،خرما، زولبیا و بامیه همزمان با ماه مبارک رمضان  از ۱۴ فروردین ماه در خراسان رضوی آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح ۱۱۵  گروه گشت نظارتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر بازار نظارت داشته و با متخلفان برخورد می‌کنند که تا ۲۸ فروردین ماه، ۲۵۵ بازرسی در استان توسط این گشت‌ها  انجام شده‌ است.

مدنی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها برای ۱۳۴ واحد تخلف ثبت شد و ۱۹ واحد نیز تذکر گرفتند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون ۲۲۷ پرونده برای اصناف متخلف استان تشکیل و در این نهاد رسیدگی شده است که ارزش ریالی محکومیت آنها سه میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۳۵ ریال است.

مدنی تاکید کرد: سایر پرونده‌های تخلف نیز به سرعت رسیدگی خواهد شد.

اداره‌ کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ۱۴ شهرستان این استان با جمعیت۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر، اداره مستقل دارد.
در هر اداره تعزیرات حکومتی یک شعبه و در شهرستانهای تربت‌حیدریه، سبزوار و نیشابور ۲ شعبه، صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارند.

حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه‌های بهداشتی، دارویی و درمانی و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز در بخشهای دولتی و غیردولتی است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.