منابع خبری عربی از برگزاری نشست فوق‌العده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس اشغالی و مسجدالاقصی طی دوشنبه هفته آتی به میزبانی عربستان سعودی خبر دادند.

نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی دوشنبه هفته آتی نشست فوق‌العاده‌ای را برای بررسی تحولات اخیر فلسطین و هتک حرمت مسجدالأقصی برگزار می‌کند.

طبق این گزارش، نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی به درخواست اندونزی و در مقر دبیرخانه این سازمان در شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

واس در این باره گزارش داد: این نشست به دنبال تشدید تجاوزات روزانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی و هتک حرمت مسجدالأقصی توسط نظامیان و صهیونیست‌های تندرو برگزار می شود.

اعضای کمیته اتحادیه عرب برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس نیز پنجشنبه با برگزاری نشستی هتک حرمت مسجد الأقصی توسط صهیونیست‌ها و تجاوزات آنها به فلسطینی‌ها را محکوم کرده بودند.

درگیری میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی طی هفته اخیر به دلیل هتک حرمت مسجدالأقصی توسط نظامیان رژیم اشغالگر و حملات روزانه آنها به نمازگزاران در این مکان مقدس و اسلامی تشدید شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.