سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص ادعاهای اخیرش که گفته بود،"اراضی فلسطینی، اشغال شده نیست" را به باد انتقاد گرفت.

تشکیلات خودگردان: اظهارات بنت درخصوص اراضی فلسطین، "مردود است"

به گزارش قدس آنلاین، نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد: این اظهارات نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی "مردود، گمراه کننده و ناقض قطعنامه‌های بین‌المللی" است و خلاف این واقعیت است که اراضی فلسطینی تحت اشغال نظامی اسرائیل است.

وی در ادامه افزود: این اظهارات سیاست‌های خصمانه ارتش رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن را نمی‌پوشاند و دولت فلسطین بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی در مرزهای ۱۹۶۷ تاسیس شده و به سخنان نفتالی بنت مشروعیت نخواهد داد.

ابوردینه همچنین تصریح کرد: ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی باعث برهم زدن ثبات، ایجاد تنش و ترغیب شهرک‌نشینان اسرائیلی به تداوم تجاوز و یورش‌های خود در قدس و کرانه باختری می‌شود.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد: این گونه اظهارات اسرائیل، تداوم سیاست تحمیل واقعیت است که دولت اشغالگر تلاش دارد از طریق لطمه وارد کردن به مقدسات اسلامی و مسیحی به ویژه در مسجد الاقصی آن را تحمیل کند که موفق نخواهد شد.

وی اظهار کرد: صلح و ثبات، پایبندی به قطعنامه‌های بین‌المللی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی را می‌طلبد.

نبیل ابو ردینه در پایان گفت: تداوم نقض حقوق فلسطینی توسط اسرائیل و دور زدن قوانین بین‌المللی هرگز منجر به صلح نخواهد شد، بلکه در تداوم تنش و بی‌ثباتی در منطقه سهم به سزایی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.