نرم‌افزارهای قرآنی مختلفی در سایت نمایشگاه قرآن کریم بارگذاری شده است که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید و بهترینشان را به کار بگیرید.

نرم‌افزارهای کاربردی قرآنی را بشناسید و دانلود کنید

به گزارش قدس آنلاین، با گذر زمان شیوه آموزش قرآن کریم تغییر کرد و به مدارس راه یافت و با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهایی در این زمینه طراحی شدند. در دومین دوره مجازی شدن نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و بیست و نهمین دوره برگزاری حضوری آن، نرم افزارهای قرآنی در بستر مجازی این نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است که  از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فهم آسان

نرم افزار فهم آسان برنامه‌ای سرگرم کننده است که جنبه آموزشی دارد. نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند. با کمک این نرم افزار می‌توان ترجمه و مفاهیم قرآن را به صورتی متفاوت، آسان، کاربردی، جذاب و سرگرم کننده آموخت.

همانگونه که نام نرم افزار نشان می‌دهد این نرم افزار در راستای فهم دقیق و آسان مفاهیم قرآنی تولید و منتشر شده است.

حفظ آسان

نرم افزار «حفظ آسان» برای تلفن همراه و به صورت تخصصی برای حفظ جزء سی ام قرآن کریم طراحی و آماده شده است. شیوه‌ حفظ قرآن از طریق کلیپ‌های آموزشی، ارائه آزمون‌های گوناگون در راستای تقویت حافظه بصری و تثبیت محفوظات و ارائه برنامه حفظ روزانه از ویژگی های این نرم‌افزار موبایلی است.

قصه‌های قرآنی

نرم افزار «قصه‌های قرآنی» از دیگر نرم افزارهای موبایلی است. این نرم افزار یکی از کم نظیرترین آثار قرآنی متناسب با کودک و نرم افزارهای  قصه و بازی‌های قرآنی برای کودکان است. طراحی هنرمندانه نرم افزار در کنار داشتن رابط کاربری مناسب و غنی از محتواهای قرآنی از ویژگی‌های این نرم افزار است. می‌توان با استفاده از این نرم افزار ضمن بازی، با قصه‌ها و ماجراهای مختلف قرآنی و مذهبی آشنا شد.

آموزش قرآن به کودکان

نرم افزار «آموزش قرآن به کودکان» نرم افزار تلفن همراه است که برای کودکان با محتوای حفظ و معارف جزء سی قرآن کریم و سوره حمد طراحی شد. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار که آن را از نرم افزارهای دیگر متمایز می‌کند، می‌توان به استفاده از فضای شاد و جذاب در عین حال محتوای آموزشی غنی اشاره کرد.

سایت نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به منظور استفاده کسانی که نمی‌توانند به مصلای تهران، محل برگزاری نمایشگاه بروند در کنار نمایشگاه حضوری فعالیت می‌کند؛ و تمامی نرم افزارهای ذکر شده در آن قابل دانلود و استفاده است. این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان  برپاست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.