۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 795377

پیش‌فروش اکران‌های عید فطر از مرز ۵ میلیون تومان گذشت.

 آمار فروش سینمای ایران در یک هفته اخیر

به گزارش قدس انلاین، در آستانه اکران فیلم‌های انفرادی و لامینور به عنوان فیلم‌های عید فطر، پیش فروش این آثار در سایت‌های خرید بلیط آغاز شده است.

فیلم انفرادی در ژانر کمدی اجتماعی، ساخته مسعود اطیابی است که بازیگرانی همچون رضا عطاران، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر در آن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم یکی از گزینه‌های اکران عید فطر است و از هفتم اردیبهشت روی پرده نقره‌ای سینماها نمایش داده می‌شود.

پیش‌فروش این فیلم تاکنون به ۷ میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

لامینور جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی است و همانند فیلم علی سنتوری، چالش‌های زندگی یک موزیسین که پردیس احمدیه آن نقش را بازی می‌کند، به تصویر می‌کشد.

پیش فروش این فیلم ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که باید دید با آغاز اکران آن از ۷ اردیبهشت، این رقم تا چه حد افزایش می‌یابد.

سگ‌بند ساخته مهران احمدی با فروش نزدیک به ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همچنان صدرنشین اکران‌های نوروز است.

فروش موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر به ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید و فیلم شادروان ساخته حسین نمازی با فروش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در جایگاه سوم اکران‌های نوروز قرار دارد.

روزصفر سعید ملکان با بازی امیر جدیدی در نقش یک مامور امنیتی، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت و پس از آن مرد بازنده قرار دارد که ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخت.

گل به خودی با فروش ۵۰۰ میلیون و قدغن هم با فروش نزدیک به ۳۰۰ میلیون در جایگاه‌های پایین فروش سینما قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع:آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.