همزمان با فرارسیدن شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

جزئیات مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد؛ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان جمعه ۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۱ با تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می‌شود، گفت: در ادامه و از ساعت ۲۱:۱۵ دعای جوشن کبیر توسط حاج علی برادران قرائت می‌شود و سپس حاج احمد واعظی به مرثیه‌سرایی در وصف شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی(ع) می‌پردازد.

وی بیان کرد: مراسم سخنرانی نیز با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر رفیعی از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز و مراسم قرآن به سر نیز توسط مهدی نیکبخت اجرا می‌شود.

گفتنی است، این مراسم از ساعت ۲۲:۳۰ ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش خواهد شد. همچنین شبکه یک سیما از ساعت ۲۳ ، رادیو جوان از ساعت ۲۰، شبکه خراسان از ساعت ۲۱:۳۰ و شبکه‌های رسمی آستان قدس رضوی از جمله سروش، گپ، آپارات، یوتیوب و روبیکا به نشانی aqr_ir این مراسم را پوشش خواهند داد.

انتهای پیام

منبع:آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.