تیم فوتبال شادکام مشهد در چارچوب هفته ششم رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سه کشور باید به مصاف پارسا صنعت بیرجند برود.

دربی خراسان رضوی و جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، جام آزادگان، از عصر سه‌شنبه، ۶ اردیبهشت، آغاز می‌شود و شادکام، تنها نماینده خراسان رضوی در مرحله دوم این رقابت‌ها، باید در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد پذیرای تیم پارساصنعت بیرجند باشد.

شادکام که با سعید خانی، پیشکسوت سابق ابومسلم، روزهای خوبی را در لیگ دسته سه تجربه می‌کند، از پنج بازی قبلی صاحب سه پیروزی و ۲ تساوی شده و بدون شکست در صدر جدول قرار گرفته‌ است. آن‌ها هفته گذشته در دیداری خارج از خانه موفق شدند با نتیجه سه بر یک تیم کیای تهران را شکست دهند.

در آن سوی میدان پارساصنعت بیرجند بعد از چهار هفته موفق شد بالاخره طعم پیروزی را بچشد و در خانه مقابل ستارگان مردان پاشای البرز با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

نماینده خراسان جنوبی تاکنون با یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست، ۶ امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار دارد.  

آریو اسلامشهر و نوین کشاورز علی‌آباد که موفق شدند از شادکام مشهد در هفته‌های نخست و چهارم رقابت‌ها مساوی بگیرند، به ترتیب با ۹ و هشت امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و نزدیکترین تعقیب‌کنندگان شادکام مشهد هستند.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال دانیال طاهری قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و سعید وطن‌پرستان، حسین دهقان‌نیری و عمران دهقانی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. ناظر داوری دربی خراسان بر عهده عباس مهدی‌زاده است.

این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.