بحرین که در همراهی با امارات متحده عربی، جزو نخستین کشورهای اسلامی بودند که با پشت کردن به آرمان فلسطین به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورد، حال در جلسه‌ای با جامعه «اوانجلیست‌هایی» که حامی صهیونیسم هستند، مدعی شده است تهدید اول، دوم و سومش ناشی از ایران است.

استان دیروز، شاکی امروز

به گزارش قدس آنلاین، بحرین که در همراهی با امارات متحده عربی، جزو نخستین کشورهای اسلامی بودند که با پشت کردن به آرمان فلسطین به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورد، حال در جلسه‌ای با جامعه «اوانجلیست‌هایی» که حامی صهیونیسم هستند، مدعی شده است تهدید اول، دوم و سومش ناشی از ایران است.

شیخ رشید بن عبدالله آل خلیفه، با اتهام زنی به جمهوری اسلامی گفت: ما که کشور کوچکی هستیم، مجبور بودیم عمق امنیتی خودمان را ایجاد کنیم و حالا توافق ابراهیم(عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) یک لایه دیگر برای تعمیق این امنیت است.

اتهام زنی دوباره این مقام بحرینی در حالی است که این ریز دولت در دشمنی با ایران تا کنون کم نگذاشته و در بسیاری از پرونده های منطقه ای علیه کشورمان موضع گرفته است. لگدپرانی آل خلیفه علیه کشورمان به پشتوانه متحدان

غربی- عربی و عبری در حالی است که بحرین تا سال ۱۳۵۰ بخشی از ایران بوده و استان چهاردهم ما محسوب می شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.