عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: ترس از تکرار عملیات «شمشیر قدس» موجب شد تا اشغالگران تجاوزات خود علیه «مسجدالاقصی» را متوقف کنند.

اشغالگران از تکرار عملیات «شمشیر قدس» ترسیدند

به گزارش قدس آنلاین، «موسی ابو مرزوق» نایب رئیس دفتر روابط بین الملل و عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی، اظهار کرد: عزیزان ما در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ بار دیگر بر هویت فلسطینی خود و مخالفت با اشغالگری تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، وی عنوان کرد: تحرکات دائمی ما در تمامی جبهه‌ها و میادین، موجب تضعیف و محدود شدن دشمن صهیونیستی شده است. با یک استراتژی یکپارچه با دشمن مبارزه می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم این رژیم علیه هیچ بخشی از فلسطین دست به تجاوز بزند.

ابو مرزوق افزود: برای مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، دست به اقدامات و تحرکاتی دیپلماتیک زدیم. ترس از تکرار نبرد شمشیر قدس، دشمن را وادار کرد جلوی تجاوزات شهرک‌نشینان علیه مسجد الاقصی را بگیرد.

وی تأکید کرد: پروژه سازش به کلی شکست خورده و تشکیلات خودگردان باید به دامن ملت بر پایه گزینه مقاومت بازگردد. مجاهدان فلسطینی در جنین و دیگر مناطق فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست مقاومت می‌کنند؛ اما تشکیلات خودگردان آن‌ها را بازداشت می‌کند! هدف ما پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین است و برای تحقق این هدف، از تمامی روابط خود استفاده می‌کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.