۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 795931

نماینده کلیمیان ایران در مجلس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم زبان دیپلماسی را نمی‌فهمد و باید با این رژیم با زبان زور صحبت کرد.

رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد

به گزارش قدس آنلاین، همایون سامه‌یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: رژیم صهیونیستی زبان دیپلماسی را نمی‌فهمد و باید با این رژیم با زبان زور صحبت کرد.

وی افزود: تجربه به ما ثابت کرده که هرگاه کشورهایی سعی کردند از طریق دیپلماسی با رژیم صهیونیستی صحبت کنند این روش در مقابل صهیونیست‌ها بی‌نتیجه بوده و عملکرد این رژیم نشان داده که باید با آن با زبان زور صحبت کرد.

وی اظهار داشت: همانطور که دیدیم در دهه‌های پیش سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی هیچ فایده‌ای ندارد و تنها راه مقابله با این رژیم، مقاومت مسلحانه از سوی ملت فلسطین است. 

سامه‌یح خاطرنشان کرد: ارتباط دیپلماتیک و سیاسی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است و سرنوشت تلخی در انتظار این کشورها خواهد بود.

وی افزود: درگیری‌های اخیر مردم فلسطین در مسجدالاقصی با نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی نشان داد که آنها مخالف ارتباطات دیپلماتیک با رژیم صهیونیست هستند و هرگونه سازش و ارتباط دیپلماتیک با این رژیم را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.