رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یک روز گذشته ۱۲۶ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۰۴ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

۱۲۶ بیمار جدید مبتلا  به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد پهلوان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری که از این تعداد ۲۲۰ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی افزود: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۸۲ نفر است که از این تعداد ۵۹ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان با تاکید بر اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: در یک روز گذشته ۶۱۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۹۷.۱۴ درصد گروه سنی بالای ۱۲ سال دز اول و ۸۵.۶۳ درصد همین گروه سنی دز دوم را دریافت و این عدد در دز سوم گروه سنی بالای ۱۸ سال ۳۷.۴۴ درصد و در دز اول گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال ۱۶.۱۱ درصد بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.