۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 796062

شکایت باشگاه پرسپولیس از چهار بازیکن استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رد شد تا آبی‌پوشان این دعوی حقوقی را مقابل رقیب سنتی با پیروزی پشت سر بگذارند.

پوکر استقلال در دربی حقوقی

به گزارش قدس آنلاین باشگاه پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ برتر از استقلال عقب افتاده است، از چهار بازیکن این تیم به نام‌‎های رافائل سیلوا، عارف غلامی، رودی ژستد و کوین یامگا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

در این شکواییه باشگاه پرسپولیس مدعی شد که باشگاه استقلال از چهار بازیکن غیرمجاز در لیگ برتر استفاده کرده و در مسابقاتی که از یکی از این چهار بازیکن بهره برده، باید سه بر صفر بازنده اعلام شود.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال پس از این شکایت، دفاعیه کاملی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال، با حضور در این کمیته به دفاع از باشگاه استقلال پرداخت.

در نهایت دفاعیات آبی‌ها به صدور حکم برائت باشگاه استقلال منجر و صدرنشین لیگ برتر در این نبرد حقوقی مقابل رقیب سنتی پیروز شد.

کمیته انضباطی صبح امروز نیز آرای خود را در خصوص تیم های استقلال و پرسپولیس صادر کرد و براساس آن، فرهاد مجیدی تبرئه و شکایت سرخپوشان از داور دربی رد شد. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.