موسسه فرهنگی هنری صبا با نمایشگاه خوشنویسی «بر آستین وصال» به سنت هرساله روز و هفته بزرگداشت شاعر عشق و غزل و حکمت، «سعدی شیرازی» را گرامی می دارد.

«صبا» با «بر آستین وصال» به استقبال روز سعدی رفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این نمایشگاه که ساعت ۱۷ عصر روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نگارخانه استاد فرشچیان این مجموعه گشایش می یابد، شامل ۴۰ اثر از محمد انشائی هنرمند جوان حوزه خوشنویسی و موسیقی است که در قالب خط نستعلیق با دانگ های متنوع قلم ارائه می شود.
ویژگی این مجموعه آن است که تمامی آثار آن برگرفته از اشعار قله بلند شیدایی و شیوایی، شاعر سخن پرور شیراز است و همزمان با روزهای بزرگداشت سعدی شیرین سخن و افتخار ادب پارسی به نمایش درمی آید.
این هنرمند که دانش آموخته کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه تهران و نوازنده و مدرس برجسته موسیقی با سابقه حضور در کنسرتهای متعدد داخلی و خارجی و انتشار آلبومهای موسیقی است، در طی بیش از دودهه فعالیت مستمر، نمایشگاههای متعددی از آثار خوشنویسی و طراحی پوستر خود را در تهران، رشت و دیگر مناطق کشور برگزار نموده و سال گذشته نیز مرقع «فراقنامه سعدی» را با مشارکت «موسسه کتاب آرایی ایرانی» عرضه داشته است. 
نمایشگاه پیشین او در صبا، «ورق درخت طوبی» بود که سال ۱۳۹۳ و بازهم با مضمون شعرهای سعدی برگزار گردیده بود.
«بر آستین وصال» تا ۲۱ اردیبهشت همه روزه بجز روز های تعطیل  از ۱۰ صبح تا ۲۰ عصر میزبان عموم علاقمندان هنر و ادب نفیس و فاخر ایرانی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.