فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی انتظامی به گفته مقام معظم رهبری «یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است» که در این راه شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم کرده است.

فرمانده جدید نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد/ نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی صبح امروز با حضور سردار اشتری فرمانده‌کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولین استانی در مجتمع آموزشی و فرهنگی امام علی علیه السلام ارومیه برگزار شد.

در این مراسم سردار اشتری فرمانده‌کل نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت روز قدس و با اشاره به قرار گرفتن در ماه میهمانی خداوند متعال اظهار داشت: امسال به حمدالله مراسمات لیالی پر فیض قدر با شکوه هر چه بیشتر در سراسر کشور برگزار شد و مردم عزیز ما حتی بیش از دوران همه گیری ویروس کرونا در این مراسمات شرکت کردند.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی به گفته مقام معظم رهبری «یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است» که در این راه شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم کرده است.

اشتری ادامه داد: از اول سال ۱۴۰۱ تاکنون ۶ شهید از همکاران ناجا تقدیم اسلام و امنیت کشور شده است و این نشان می‌دهد که در نیروی انتظامی هنوز باب شهادت باز است.

وی افزود: از اوایل انقلاب اسلامی استکبار جهانی بسیار تلاش می‌کرد که استان‌های مرزی کشور نظیر آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان را ناامن کند ولی به لطف الهی نتوانستند به مقصود برسند و امروز شاهد آن هستیم که آذربایجان غربی جزو امن ترین استان های کشور است.

فرمانده‌کل ناجا گفت: امنیت زیربنای رشد و توسعه هر کشوری است و اگر امنیت نباشد رشد اقتصادی میسر نخواهد شد.

وی افزود: ما در نیروی انتظامی در بحث نیروی انسانی به سمت جذب نیروهای جوان مومن انقلابی و جوانان نخبه و متخصص حرکت کرده‌ایم.

اشتری تصریح کرد: بحث انسداد مرزهای استان آذربایجان‌غربی موضوع مهمی است که مورد دغدغه مسئولین استانی و ما نیز هست که امیدواریم بتوانیم با پیگیری این موضوع در دولت ومجلس به این خواسته مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه با احدی مماشات نمی‌کنیم و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم به آرامش مردم خدشه‌ای وارد کند.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار سرتیپ دوم جهانبخش به‌عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات سردار سرتیپ دوم خرم نیا تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.