روز جهانی قدس روز تبلور و اراده امت اسلامی علیه نظام سلطه صهیونیستم جهانی برای رهایی قدس شریف است.

بیانیه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران به مناسبت روز قدس

به گزارش قدس آنلاین، بزرگداشت روز قدس مسئله فلسطین را در وجدان امت اسلامی و همه آزادی خواهان عالم زنده نگاه داشته و می‌تواند منشأ انسجام اسلامی با نگاه دینی باشد.

ملت ستم دیده فلسطین در هفت دهه گذشته همچون روزهای اخیر جز ظلم و ستم بر پیکره خود چیزی ندیده و همواره در چنگال خون آلود رژیم غاصب صهیونیستی رهایی قدس را فریاد زده‌اند.

در طول تاریخ اشغال ناجوانمردانه سرزمین مقدس فلسطین همواره مردمانی از جنس پولاد با مقاومتی مثال زدنی به مانند چند روز گذشته که ‌یورش وحشیانه این رژیم کودک کش و بیرون راندن دژخیمان تا دندان مسلح پلیدترین بشریت را از اولین قبله مسلمین جهان را شاهد بودیم، آرمان قدس شریف و آزادی قطعی آن را زنده نگه داشته آمد.

اکنون که با خیانت رژیم‌های منطقه به آرمان فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم مجعول اسرائیل هویت امت اسلامی و وحدت مسلمین مورد تهدید جدی قرار گرفته، حس مسئولیت پذیری امت اسلامی نسبت به قدس شریف و اشغال سرزمین مقدس فلسطین و نجات مسلمانان حق طلب و آزادی‌خواه فلسطین از سلطه رژیم غاصب صهیونیستی و طنین فریاد وحدت کلمه در تثبیت آرمان رهایی قدس شریف بیش از گذشته و در اقصی نقاط جهان اسلام باید مورد توجه قرار گیرد.

اعضای شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ایران اسلامی در اطاعت از فرمان تاریخی امام عظیم‌الشّان و در تداوم اطاعت از حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با باور بر این موضوع که گرامی‌داشت روز قدس بارقه‌های امید پیروزی ملت فلسطین را زنده نگه می‌دارد، فردا برگ زرین دیگری از همراهی امت‌ بزرگ اسلامی در حمایت از فلسطین، این پاره تن اسلام را رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.